Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، یکشنبه هفته جاری بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با تک گل کینگزلی کومان، پاری سن ژرمن را شکست دهد و برای ششمین بار در تاریخ خود فاتح لیگ قهرمانان اروپا گردد.

شاگردان توخل که پس از ۵۰ سال به فینال این رقابت‌ها راه یافته بودند، امیدوار بودند که قهرمان شوند و به مهم‌ترین هدف شان دست یابند اما ناکام ماندن تا برخی از کارشناسان این تیم را گرفتار قانون «کارما» بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارما را به زبان ساده می توان گفت «قانون علت و معلول» است. یعنی کسانی که به قانون «کارما» اعتقاد دارند باورشان این هست که هر کس در این دنیا نتایج اعمال خود را خواهد دید.

کارشناسان معتقد اند که بازیکنان پاری سن‌ژرمن به رهبری نیمار، هر کدام از حریفانی را که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا از پیش رو برداشتند، مسخره کردند و در فینال برابر بایرن مونیخ تاوان عملکردهای خود را پرداختند.

تمسخر بالای هالند

نیمار و هم‌تیمی‌هایش وقتی در نخستین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند را حذف کردند، به صورت گروهی ارلینگ هالند و حرکت یوگایش را به تمسخر گرفتند.

رقص پاپو

این تیم در مرحله بعدی و زمانی که تیم آتالانتا را در ۵ قیقه پایانی حذف کردند، رقصی از چوپو موتینگ را در توییتر به اشتراک گذاشتند  در آن ویدیو پاپو گومز کاپیتان آتلانتا را به تمسخر گرفتند.

نوشیدنی ریدبول

در مرحله نیمه نهایی که این تیم موفق شد لاپیزیگ را حذف کند، نیمار با به نمایش گذاشتن گیلاسی از نوشابۀ که در عقب آن نام و لوگوی اسپانسر اصلی باشگاه بود، حریف را مسخره کرد که انتقادهایی را نیز در پی داشت.

دی جی

در دیدار نهایی نیز نیمار با بلندگوی(دی جی) در ورزشگاه حاضر شد و بایرنی‌ها را به تمسخر گرفت و به نوعی به حریف نشان داد که برای جشن قهرمانی آمده است.

درنهایت بایرن و قانون «کارما» نگذاشتن تا این تیم به هدف نهایی خود شان برسند و تاوان عملکرد و غرور بیجای شان را دادند.

توماس توخل: بایرن با خوش شانسی به فینال رسید و قهرمان شد | لیونل مسی را می‌خواهم کد خبر 543472 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تشدید حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.

«جوزف بورل» روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اروپا باید بار دیگر اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی را که اقدام به خشونت می کنند، را مورد بررسی قرار دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه شهرک‌نشینان صهیونیست، گفت: ایرلند و اسپانیا از شورای اروپا خواستند رفتار اسرائیل را تجزیه و تحلیل کند و بر این اساس توافقنامه ارتباط بین این اتحادیه و اسرائیل را مورد بررسی قرار دهد.

شورای اروپا اخیراً اعلام کرده است که ۴ فرد و دو نهاد را اراضی اشغالی به نقض حقوق بشر علیه فلسطینیان در فهرست تحریم اروپا گنجانده است.

این شورا اعلام کرد که افراد و نهادهای ذکر شده مسئول نقض جدی حقوق بشر علیه فلسطینی ها از جمله شکنجه و سایر اشکال رفتار غیرانسانی و نقض حق مالکیت و زندگی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری هستند.

این تحریم های ادعایی علیه شهرک نشینان صهیونیست در حالی مطرح شد که اروپا از ابتدای جنگ غزه با کمک به رژیم صهیونیستی در جنایت های این رژیم علیه مردم این باریکه همدست است.

کد خبر 6085771

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم