Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها - معاون ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان با بیان اینکه شهروندان اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند، گفت: آموزش مدارس کاشان با تداوم شرایط قرمز به صورت مجازی است. - اخبار استانها -

احمد عصمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، با بیان اینکه آنچه در این مواقع مورد نیاز بوده آرامش است، اظهار داشت: تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به بازگشایی مدارس را باید از آموزش و پرورش و مراجع رسمی دنبال کنند و اعتنایی به اخبار در فضای مجازی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به شرایط ویژه ثبت نام نوآموزان و دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید افزود: شش هزار دانش آموز کلاس اولی در سال تحصیلی جدید در مدارس کاشان مشغول به تحصیل می شوند و 35 هزار دانش آموز اول تا ششمی از 15 شهریور مشغول به تحصیل می شوند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش کاشان ضمن اشاره به پایش سنجش سلامت نوآموزان ابراز داشت: هیچ دانش‌آموزی بدون سنجش سلامت وارد مدرسه نمی‌شوند و به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا آغاز به کار خواهد کرد.

شرایط بازگشایی مدارس همدان شفاف نیست/ اجناس مربوط به بازگشایی مدارس در انبارها دپو شده است خبر خوش استاندار خوزستان / 3 هزار دانش‌آموز مدارس محروم استان خوزستان "تبلت" رایگان می‌گیرند 87 درصد مدارس ابتدایی قم دو شیفت است

وی با بیان اینکه در وضعیت قرمز دانش آموزان به صورت فیزیکی در مدارس حضور ندارند، گفت: کادر مدارس باید در حد امکان در مدرسه حضور داشته باشد و با تولید محتوا در راستای آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی از طریق برنامه کاربردی "شاد" اقدام کنند.

عصمتی با بیان اینکه اگر ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد کلاس در مدارس روستایی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در وضعیت زرد دانش‌آموزان به صورت یک روز در میان در مدارس حضور پیدا می‌کنند و در وضعیت سفید نیز هیچ مشکلی برای حضور در مدارس نیست.

انتهای پیام/801/ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... بازگشایی مدارس الزاماً به معنای باز کردن در مدرسه نیست نمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم/ برای بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم نصب اپلیکیشن "تاکسیران" در تلفن‌ همراه رانندگان سرویس مدارس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازگشایی مدارس الزاماً به معنای باز کردن در مدرسه نیست نمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم/ برای بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم نصب اپلیکیشن "تاکسیران" در تلفن‌ همراه رانندگان سرویس مدارس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۳ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۴ بستری شدن ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان؛ ۱۲ بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد ۵ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۶ حال ناخوش مصلی تاریخی سبزوار/ وظیفه بازپیرایی و احیاء به شهرداری محول می‌شود ۷ روایت تسنیم از آئین‌های خاص نطنز در ایام محرم/ آئین ۴۰۰ ساله "جغجغه‌زنی" در ابیانه لغو شد ۸ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قانون مالیات بر عایدی سرمایه تا پایان سال اصلاح می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد "هر کوچه یک حسینیه"| ‌مدیحه سرایی سید‌رضا نریمانی مقابل درب منزل یک شهید در اصفهان + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟۴ دلیل تورم و ۳راه‌حل؛همه جا پای دلار نفتی در میان است/پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس /‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازگشایی مدارس آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین برملا اظهار کرد: مسائل آموزشی باید ریشه‌ای‌تر تحلیل شوند و برنامه بلندمدت‌تری برای برون‌رفت از این وضعیت و رفع مشکلات انجام شود. این کار آغاز شده است، اما نیازمند کمک سایر دوستان هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه این است که در خوزستان در هدایت تحصیلی، شرایط خوبی نداشتیم و سهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در انتها بود و در نتیجه، انتخاب رشته نادرست در نمرات امتحانات پایانی تاثیرگذار بود. تلاش برای رفع این مساله در حال انجام است و نتایج آن را خواهیم دید.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحلیل نمرات نوبت اول و شناسایی دانش‌آموزان لازم‌التوجه گفت: بر اساس این اطلاعات، کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه بر اساس دروس هدف تعیین‌شده در حال برگزاری است.

وی افزود: ۱۰ منطقه در استان خوزستان، بضاعت علمی و نیروی انسانی ضعیف‌تر دارند که برای بهبود وضعیت این مناطق، نیرو‌های سرگروه استان در حال برگزاری همایش‌های جمع‌بندی در این مناطق هستند.

برملا ادامه داد: همچنین روزانه دو سه وبینار آموزشی در مورد دروس هدف در کانال‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود تا آموزش در دورافتاده‌ترین نقاط توسط بهترین معلمان ارائه شود.

وی بیان کرد: از ظرفیت اپلیکیشن‌های آموزشی و تولید محتوا‌های آموزشی برای توانمندسازی معلمان توسط مولفان کتب درسی نیز استفاده شده است. در کنار آموزش، سنجش نیز در حال انجام است و آزمون‌ها از دروس هدف در سه پایه در حال برگزاری است و قرار است نتایج استخراج شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در ایام نوروز ۹ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های مطالعاتی شرکت کردند، گفت: بعد از کنکور، این پایگاه‌ها دوباره فعال می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های درس تصریح کرد: پیش از این، بدعت تعطیلی کلاس‌ها را داشتیم. با نظارت‌های انجام‌شده فعالیت‌های آموزشی تا روز آخر استمرار خواهد داشت.

برملا با اشاره به تلاش برای بهبود رتبه علمی خوزستان بین دیگر استان‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال حتما رتبه علمی خوزستان ارتقا می‌یابد.

دیگر خبرها

  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری