Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مسعود مصطفی جوکار، نایب رئیس هیات کشتی همدان گفت: حضور در لیگ برتر کشتی آزاد کشور با صرف ۳ میلیارد تومان هزینه و بدون برخورداری از کشتی‌گیران و مهره‌های بومی غیرمنطقی بود.

او افزود: مهره‌های کلیدی کشتی همدان سرباز هستند و در لیگ امسال اجازه حضور در تیم دیگری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیات کشتی همدان ادامه داد: فلسفه لیگ شکوفایی استعداد‌ها است در حالیکه داشته‌های کشتی همدان با دیگر تیم‌ها قرارداد دارند و در صورت حضور نماینده‌ای از استان در مسابقات، باید ترکیب غیربومی را تشکیل می‌دادیم.

جوکار عنوان کرد: با تاکید بر اینکه هدف کشتی همدان حضور نماینده در المپیک است، گفت: در انتظار پایان دوران کرونا هستیم تا بتوانیم در این چارچوب برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

اواضافه کرد: هم اینک به صورت مجازی فعالیت‌های کشتی استان را ادامه می‌دهیم و تاکنون موفق عمل کرده‌ایم.

نایب رئیس هیات کشتی همدان با تاکید بر اینکه نهاوند، ملایر و همدان پیشانی رشد و توسعه کشتی این استان هستند، گفت: تقویت این سه شهرستان منجر به قدرتمند شدن کشتی همدان می‌شود چرا که میعادگاه قهرمانان ارزنده جهان و المپیک هستند.

جوکار عنوان کرد: کشتی برای تداوم درخشش‌های گذشته نیاز به بودجه مناسب دارد تا قهرمانان مستعد بتوانند بدون دغدغه در خدمت کشتی باشند.

همدان دارای پنج هزار کشتی گیر و مربی این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی گیر وزارت ورزش و جوانان کشتی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، فرشاد عبدالملکی در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام این خبر افزود: عصر دیروز یک جوان ۱۹ ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد صاعقه جان خود را در دم از دست داد.

وی گفت: در پی درخواست امداد و به دنبال برخورد صاعقه با این جوان، گروه‌های امدادی بلافاصله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن، حدفاصل رزن به سمت اوج حضور یافتند.

عبدالملکی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی، مشخص شد این جوان متاسفانه در دم فوت کرده است.

لازم به ذکر است، شهرستان رزن در ۷۵ کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898183

دیگر خبرها

  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو