Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:37:58 GMT

ورود به مازندران برای روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۳۹۲۶

ورود به مازندران برای روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد

به گزارش روابط عمومی پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌‎های مازندران از روز چهارشنبه پنجم شهریور و در آستانه تعطیلات روزهای تاسوعا و عاشورا تا سه شنبه ۱۱شهریور ماه را اعلام کرد.

پلیس راهور در گزارش امروز سه شنبه خود محدودیت‌های ترافیکی این ایام را در جاده های کندوان، هراز و فیروزکوه برای وسایل نقلیه موتورسیکلت، وسایل نقلیه سنگین و دیگر وسایل را بدین گونه اعلام کرد:                                                                                           

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه پنجم شهریور تا ساعت ۶ صبح سه شنبه یازدهم شهریور از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه  و بالعکس ممنوع است ، بنابر این گزارش تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                       

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور  از مرزن آباد بسمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه  هفتم شهریور از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه هشتم شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز هشتم شهریور  از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه همان تاریخ تا ۲بامداد روز های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 

 محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای  شنبه، یکشنبه و دوشنبه  در تاریخ های هشتم تا دهم شهریور تا ساعت۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۹ و ۱۰شهریور از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود که تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد تداوم خواهد داشت.

پلیس اعلام کرد که درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید ویا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود.

تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است اما تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه پنجم شهریور تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

 تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه  ششم تا دهم شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع  است.

محور سوادکوه  

تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه نهم شهریور از مسیر شمال به جنوب در محور فوق ممنوع است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا تاسوعای حسینی عاشورای حسینی مازندران تردد جاده ای محرم ۹۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا تاسوعای حسینی عاشورای حسینی مازندران تردد جاده ای محرم ۹۸ پلیس راهور ناجا تاسوعای حسینی عاشورای حسینی مازندران تردد جاده ای محرم ۹۸ ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت سمت کرج و آزادراه تهران شمال بصورت یکطرفه خواهد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ ۲ بامداد روزهای بعد یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز سمت مرزن آباد مرزن آباد ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، مواد ۵ و ۶ این قانون را به شرح زیر تصویب کردند:

ماده ۵- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (۱۸) مکرر (۱) به قانون الحاق می‌شود:

ماده ۱۸ مکرر ۱- وسیله نقلیه حامل بیش از یک قبضه انواع سلاح گرم جنگی یا قطعات مؤثر از چند قبضه یا بیش از ۱۰۰ تیر انواع مهمات آن یا بیش از یک قبضه نارنجک جنگی و موشک آر پی جی یا بیش از یک قبضه انواع سلاح شکاری یا بیش از ۴۰۰ فشنگ آن یا مواد منفجره و تحت کنترل موضوع ماده ۱۱ و ۱۲ این قانون به میزانی که انفجار آنها آثار مخرب بیش از یک موشک آرپی‌جی باشد، به نفع دستگاه کاشف ضبط می‌شود.

ماده ۶- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (۱۸) مکرر (۲) به قانون الحاق می‌شود:

ماده ۱۸ مکرر ۲- هر شخص مکان یا هر نوع فضایی را برای خرید و فروش ساخت متصل کردن قطعات (مونتاژ)، تعمیر غیر مجاز سلاح دایر یا اداره کند، به حبس درجه چهار محکوم می‌شود و چنانچه برای انجام جرایم مذکور یا از طریق ارتکاب آنها وجه مال منفعت خدمت یا امتیاز مالی کسب کرده، باشد علاوه بر حبس درجه چهار به ضبط عوائد حاصل از جرم و جزای نقدی معادل دو تا پنج برابر عوائد حاصل از جرم نیز محکوم می‌شود.

تبصره- چنانچه جرایم موضوع این ماده تحت پوشش امور خیریه یا خدماتی یا فروش کالا و امثال آن صورت پذیرد، مرتکب به حداکثر مجازات‌های مقرر در این ماده محکوم می‌شود.

کد خبر 6084135 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود