Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به نوارغزه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اعلام کرد: صهیونیستها با بمباران شامگاهی نوارغزه بار دیگر خویِ توحش خود را برای همگان به نمایش گذاشتند.

سخنگوی حماس در ادامه اظهار داشت: سران تل آویو نشان دادند که ارزش های انسانی هیچ جایی در قاموسِ اشغالگران متوحش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم همچنین عنوان کرد: بمباران غزه در چارچوب سلسله اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست ها از جمله محاصره این منطقه صورت می پذیرد.

وی در ادامه تأکید کرد: صهیونیستها با بمباران گاه و بی گاه غزه نمی توانند عزم فلسطینیان برای شکست محاصره این منطقه را در هم بشکنند.

کد خبر 5007848

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی غزه حماس حازم قاسم ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق ایران عادی سازی روابط با اسرائیل دونالد ترامپ فلسطین مکانیسم ماشه عربستان سعودی لبنان روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، وزارت دفاع روسیه از سقوط یک فروند بمب‌افکن مدل تو-22M3 ارتش در منطقه استاوروپول این کشور خبر داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای بمب افکن مدل توپولوف-«Tu-22M3» پس از بازگشت از عملیات در منطقه استاوروپول سقوط کرد.

بر این اساس، 4 خلبان آن از طریق خروج اضطراری از هواپیما خارج شده‌اند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که سه تن از خلبانان به طور سالم نجات یافتند اما روند جستجو برای پیدا کردن یک خلبان دیگر ادامه دارد.

طبق اعلام این وزارتخانه علت حادثه «نقص فنی» بوده است.

در تحولی دیگر، اوکراین اعلام کرد که حمله روسیه به استان دنیپروپتروفسک 8 کشته به جا گذاشت

وزارت کشور اوکراین اعلام کرد که در نتیجه حمله موشکی روسیه به منطقه‌ای در استان دنیپروپتروفسک 8 نفر کشته شده‌اند.

وزارت کشور اوکراین امروز جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمله شدید موشکی روسیه به منطقه‌ای در استان دنیپروپتروفسک 8 نفر کشته و 29 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این بیانیه ساختمان پنج طبقه‌ای در شهر دنیپرو مورد هدف حمله قرار گرفته است، گفته شد در نتیجه این حمله 2 نفر کشته و 20 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

همچنین در نتیجه حمله روسیه در منطقه سینلنیکوف 4 خانه تخریب و 10 خانه آسیب دیده است و 6 نفر از جمله 2 کودک در این حمله کشته و 6 نفر زخمی شده‌اند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در بیانیه خود در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: در حملات ارتش روسیه یک ساختمان در دنیپرو تا حدی تخریب شده و ایستگاه قطار آسیب دیده است.

زلنسکی در مورد حملات در کریوی ریگ و سینلنیکوف گفت: کمک‌های لازم به همه مجروحان ارائه می‌شود. متأسفانه برخی از شهروندان در این حمله کشته شده‌اند. من به خانواده و بستگان آن‌ها تسلیت می‌گویم.

 

دیگر خبرها

  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • اصرار اسرائیل برای حمله به رفح
  • پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه/ وضعیت بغرنج کودکان+فیلم
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن