Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه اراک گفت: خوابگاه دانشجویی طرح خورشید توسط بنیاد ۱۵ خرداد و دانشگاه اراک به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید حمیدی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت خوابگاه دخترانه دانشگاه اراک اظهار داشت: عملیات اجرایی خوابگاه دخترانه دانشگاه اراک از سال 95 توسط بنیاد 15 خرداد آغاز شد که با پیشرفت فیزیکی این خوابگاه به زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خوابگاه از مجموعه خوابگاه‌های پانزده‌گانه طرح خورشید است که زیربنایی به وسعت 5 هزار و 300 مترمربع و ظرفیت اسکان 240 دانشجو دارد که راه‌اندازی آن تاثیر مهمی در کاهش مشکلات دانشجویان خوابگاهی دارد.

رئیس دانشگاه اراک ادامه داد: این پروژه که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد با اعتبار 180 میلیارد ریال حدود 120 میلیارد ریال آن هزینه شده است که امیدواریم با پیشرفت خوبی که این پروژه داشته به زودی به بهره‌برداری برسد.

کلنگ احداث خوابگاه دانشگاه حضرت معصومه(س) قم بر زمین زده شدبازدید مدیرعامل شرکت توسعه و مدیر مجموعه آزادی از خوابگاه فدراسیون تیراندازیصدیقی خبر داد: باز پرداخت اجاره بهای خوابگاه‌های خودگردان در ترم گذشته توسط صندوق رفاه

حمیدی تصریح کرد: تقریبا 8 خوابگاه خصوصی در اراک وجود دارد که از استانداردهای لازم و امکانات مناسب برخوردار نیستند به همین سبب کیفیت مناسبی برای استقرار دانشجو ندارند بنابراین این راه‌اندازی این خوابگاه می‌تواند بخشی از مشکلات حوزه خوابگاه دانشجویان را برطرف کند.

وی بیان کرد: بنیاد 15 خرداد در راستای تامین زیرساخت‌های این خوابگاه، ساخت پل به طول 60 متر به سبب دسترسی از بخش آموزش به محوطه خوابگاه، ایجاد سیستم فاضلاب به طول یک کیلومتر هم در دست اقدام دارد و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/713/ت

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... مهلت تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر پایان یافت/ امکان اسکان در سراهای دانشجویی وجود ندارد تخلیه خوابگاه‌های الزهرا حداکثر تا ۲۲ مرداد ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی جوابگوی رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مهلت تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر پایان یافت/ امکان اسکان در سراهای دانشجویی وجود ندارد تخلیه خوابگاه‌های الزهرا حداکثر تا ۲۲ مرداد ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی جوابگوی رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۳ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ ۴ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۵ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۶ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۷ بستری شدن ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان؛ ۱۲ بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد ۸ حال و هوای گلزار شهدای دزفول در ایام عزاداری سرور سالار شهیدان + تصاویر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند روایت تسنیم از حال و هوای ‌کارگاه دوخت پرچم‌های عزاداری سیدالشهدا (ع) / اینجا فقط عشق به حسین خودنمایی می‌کند + فیلم گزارش| آسیب‌شناسی مداحی در قزوین / فراموشی سبک منحصر‌به‌فرد قزوینی‌ها در نوحه‌ / مقتل‌خوانی کار هر مداحی نیست شرکت‌های دانش‌بنیان ۱۲۰ هزار میلیارد تومان درآمدزایی کردند/ ایجاد ‌۳۰۰ هزار شغل ‌در این شرکت‌ها مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخلیه خوابگاه بهره برداری دانشگاه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این  خوابگاه که برای اسکان  دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شدپیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و به زودی قابل بهره برداری است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: این طرح از مه پارسال با  زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده و  در ۴ طبقه، همکف و طبقه منهای یک شامل بخش‌های مدیریتی، پانسیون همراهی، نمازخانه، سلف سرویس، سالن مطالعه، سالن ورزش و اتاق‌های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی گفت: برای این طرح  اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون‌های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز دراجرای منویات مقام معظم رهبری و برای ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی