Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون هندبال آسیا، تاریخ برگزاری مسابقات آسیایی این رشته را در سال ۲۰۲۱ در رده جوانان اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا (انتخابی قهرمانی جهان مجارستان 2021 ) که قرار است به میزبانی ایران و در شهر شیراز برگزار شود، از 20 تا 29 مارس 2021 یعنی 30 اسفند تا 9 فروردین 1400 انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا (انتخابی جهان) 27 بهمن تا 4 اسفند (15 تا 22 فوریه 2021 ) به میزبانی بانکوک تایلند انجام خواهد شد. نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا (انتخابی جهان) هم در ماه یکم تا 12 مارس 2021 (11 تا 22 اسفند) به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد.

قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال بانوان انجام شد

پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا در آلماتی قزاقستان از 13 تا 21 اسفند و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مردان از 30 اردیبهشت تا 10 خرداد 1400 (20 تا 30 ماه می 2021 ) در جده عربستان انجام خواهد شد.

هندبال ایران تنها در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نماینده ندارد. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا مسابقات ورزشی دستخوش تغییر شده‌اند و اکثر آن‌ها به سال 2021 موکول شدند.

انتهای پیام/

R1402/P1435/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هندبال ایران هندبال بیشتر بخوانید... قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط هندبال ایران هندبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند ۲ توافق سیلوا و چلسی برای عقد قرارداد ۲ ساله ۳ یاری: قوی حاضر شدن استقلال، احتمال حضور پرسپولیس را در لیگ کشتی افزایش می‌دهد ۴ جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض ۵ گنج‌زاده: تنها خاطره‌ام از سلطانی‌فر زدن سروته پاداش‌هاست/ پول غرامت ویلموتس بودجه ۱۰۰ سال کاراته است ۶ رونالدینیو و برادرش سرانجام آزاد شدند و به برزیل بازمی‌گردند ۷ پیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان ۸ قرارداد ۳ ساله‌ انصاری‌فرد با آاِک یونان امروز امضا می‌شود مهمترین اخبار ورزشی پاکدل: تلاش کردیم با ایجاد انضباط مالی شرایط آشفته گذشته را تعدیل کنیم/ لژیونر داشتن یک تیغ دو لبه است خوردبین: پرسپولیس با اختلاف یک گل استقلال را شکست می‌دهد/ دخالت‌ها در انتخاب داور دربی اشتباه بود گنج‌زاده: تنها خاطره‌ام از سلطانی‌فر زدن سروته پاداش‌هاست/ پول غرامت ویلموتس بودجه ۱۰۰ سال کاراته است اسماعیلی‌فر به سپاهان پیوست + عکس مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال ایران هندبال هندبال ایران هندبال انجام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

نبی رضایی در فینال کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان 4:10.980 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد
  • سه هندبالیست ملایری در اردوی تیم ملی جوانان
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی