Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@22:39:44 GMT

آغاز احداث ۱۲۰ واحد مسکن ملی در پارس‌آباد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۷۹۱

آغاز احداث ۱۲۰ واحد مسکن ملی در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، ابراهیم امامی اظهار کرد: این واحدهای مسکونی که برای تأمین سرپناه به گروه‌های مختلف و متقاضی مسکن انجام می‌شود، با تأمین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز خواهد شد و امیدواریم متقاضیان به‌موقع آورده شخصی را تأمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با هفته دولت سه طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان پارس‌آباد آغاز می‌شود تا با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۵۳۰ نفر فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز طرح توسعه گلخانه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار

فرماندار پارس‌آباد نمونه این طرح‌های تولیدی را احداث گلخانه هیدروپونتیک با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طرح توسعه گلخانه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با ۳۰ میلیارد تومان شروع‌شده که فاز اول آن آماده بهره‌برداری است.

امامی به طرح عظیم گلخانه‌ای در این شهرستان اشاره کرد و افزود: به مساحت یک هزار و ۶۰۰ هکتار شهرک بزرگ گلخانه‌ای در پارس‌آباد با ایجاد فرصت اشتغال برای ۱۰ هزار نفر در حال انجام است که از این مجموعه ۴۰۰ هزار تن محصولات مختلف جالیزی و انواع گل‌های فصلی برداشت‌شده و حتی به کشورهای همسایه صادر خواهد شد.

وی بیان کرد: در منطقه زرخیز پارس‌آباد و هم‌زمان با سال جهش تولید طرح‌های مختلفی در کشت و صنعت و بخش خصوصی در حال اجرا است که نمونه آن کارخانه رب کشت و صنعت است که در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید تا اهالی منطقه از بابت فروش محصول گوجه‌فرنگی خود مشکلی نداشته باشند.

سالانه ۲ میلیون تن محصول متنوع کشاورزی در پارس آباد برداشت و روانه بازار می‌شود

فرماندار پارس‌آباد رویکرد مسئولان این شهرستان را تدارک و تأمین زیرساخت‌ها به‌ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مجموعه‌های گلخانه‌ای یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه در این شهرستان سالانه دو میلیون تن محصول متنوع کشاورزی برداشت و روانه بازار می‌شود باید فرآیند ترابری و انتقال آن به سایر نقاط به شکل اصولی و درست فراهم آید.

امامی ادامه داد: با تأکید مسئولان کشوری و استانی در وهله اول تلاش خواهیم کرد تا راه‌های مواصلاتی این شهرستان در یک برنامه پنج‌ساله دوبانده شود که با  اولویت پارس‌آباد به سمت سربند و اتصال آن به بزرگراه مشگین‌شهر – اردبیل تلاش بر این است تا دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این حوزه رفع شود.

وی گفت: در کنار ایمن‌سازی راه‌های شهرستان احداث شهرک تخصصی مشترک و بهبود شرایط برای بارانداز محصولات کشاورزی در این منطقه ضروری به نظر می‌رسد که این خود به ظرفیت اقتصادی و اشتغال منطقه کمک خواهد کرد.

فرماندار پارس‌آباد اضافه کرد: در حال حاضر پروژه عظیم پایاب سد خداآفرین به مساحت ۴۲ هزار هکتار در حال اجراست که تکمیل و راه‌اندازی این پروژه با تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی فرصت‌های خوب تحولی را در منطقه به وجود می‌آورد.

ضرورت اتصال راه‌آهن اردبیل – میانه به پارس‌آباد

امامی از توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین تکمیل سه زیرساخت راه، راه‌آهن و توسعه فرودگاه پارس‌آباد خبر داد و اظهار کرد: برای افزایش پروازها به مقصد فرودگاه پارس‌آباد سعی بر این است تا بخش سوخت فرودگاه تکمیل‌شده و ایرادات باند فرودگاه پارس‌آباد رفع شود تا از این مجموعه برای دایر کردن پروازهای باری نیز استفاده شود.

وی ضرورت اتصال راه‌آهن اردبیل – میانه را به پارس‌آباد در مسیر اتصال به حوزه قفقاز یادآور شد و خاطرنشان کرد: این حرکت می‌تواند به جابجایی مسافر و بار در این منطقه کمک کرده و به‌نوعی تحول اقتصادی را در شمال استان رقم بزند.

فرماندار پارس‌آباد در پایان گفت: پارس‌آباد سهم عمده‌ای در خودکفایی کشاورزی کشور و استان دارد به‌طوری‌که ۱۰۰ درصد سورگوم و ۹۰ درصد ذرت بذری کشور در این شهرستان تولید می‌شود و این نوید اعتلای جایگاه شهرستان را در تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به‌خوبی نشان می‌دهد.

46

کد خبر 1425471

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل فرماندار پارس آباد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است