Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رضایی در سخنانی با بیان اینکه ۵۹ طرح هادی اجرا شده در روستاهای استان شامل زیرسازی، روسازی، آسفالت معابر، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی، ایمن سازی روستاهای آسیب دیده از سیل، احداث ابنیه فنی و پل‌های ارتباطی در هفته دولت افتتاح می‌شود، اظهار داشت: اعتبار اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۴۵ میلیاردتومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهره برداری از ۳ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن روستایی در هفته دولت افزود: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث واحدهای روستایی در لرستان هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت یک هزار و ۵۰۰ جلد سند روستایی به متقاضیان تحویل می‌شود که صدور این اسناد با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به انجام رسیده است.

کد خبر 5007950

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود رضایی مسکن روستایی هفته دولت محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید

به گزارش قدس آنلاین، «مجید جودی» روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد که از این میزان، معادل ۲۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان‌داشت: از واحدهایی که از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شده، ۲۴۸ هزار واحد نیز در دست اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن در بخش روستایی نهضت ملی مسکن ۲۵۰ هزار واحد را به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی کرد که بانک‌ها تاکنون با ۱۰۵ هزار واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

جودی درباره تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها، توضیح داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی و تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است که نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه در سامانه saman.mrud.ir بارگذاری شده و حدود ۸۰ هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان