Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی میرزایی درباره اینترنت رایگان گفت: کارگروهی از طرف دولت مأمور شده و به نتایجی رسیده است و پیشنهاد‌هایی آماده‌شده که تا قبل از آغاز سال تحصیلی اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته دولت در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو جوان بیان کرد: به خانواده‌ها اعلام می‌کنم همان‌طور که نگران سلامتی فرزندان خود هستیم نگران سلامتی فرزندان مردم هم هستیم خانواده‌ها هم و همان‌طور که نگران سلامتی فرزندانشان هستند باید نگران آموزش کودکانشان هم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه آموزش‌های حضوری سال گذشته به دلیل طی شدن دوسوم کلاس‌های درس و آشنایی معلمان و دانش آموزان باهم راحت‌تر، بود اظهار کرد: در شرایط زرد مهم‌ترین اصل ایجاد فاصله اجتماعی و عدم تشکیل اجتماع است؛ بنابراین  دانش آموزان در این شرایط در گروه‌های مختلف به مدرسه می‌آیند و در مدارس ابتدایی رعایت پروتکل‌ها با نظارت بیشتری کنترل  می شود.

او بابیان اینکه آموزش‌های غیرحضوری از دو طریق ارائه می‌شود، گفت: آموزش‌ها به‌صورت تلویزیونی و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد و آموزش‌ها را بررسی کرده‌ایم و به بخش‌های الزاماً حضوری یا قابل تدریس در فضای مجازی تقسیم‌بندی کرده‌ایم.

حاجی میرزایی در پاسخ به این پرسش که اینترنت رایگان به کجا رسیده است، گفت: کارگروهی از طرف دولت مأمور شده و به نتایجی رسیده است و پیشنهاد‌هایی آماده‌شده که تا قبل از آغاز سال تحصیلی اعلام خواهد شد.

استخدام ۲۵ هزار نیروی جدید نهضتی

وزیرآموزش‌وپرورش در مورد استخدام نهضتی‌هایی که در آزمون ۲۰ تیر شرکت کرده‌اند، گفت: نتایج این آزمون اعلام شده است و در سال جاری می‌توانیم ۲۵ هزار نفر از آن‌ها را استخدام کنیم و مابقی را طی سال‌های آینده استخدام خواهیم کرد.

حاجی میرزایی گفت: ابزار‌های شبکه شاد از ۴ خدمت به ۱۱ خدمت رسیده است و این ابزار‌ها به معلمان آموزش داده خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان گفت: ۱۵ شهریور روز آغاز سال تحصیلی است، اما کیفیت حضور دانش آموزان با توجه به شرایط آن روز‌ها گفته خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش حاجی میرزایی شبکه شاد حاجی میرزایی خواهد شد آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به توجه به راهبرد تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان بیان کرد: تربیت دانش آموزانی در تراز ارزش‌های اسلام ناب محمدی و متصف به صفاتی چون خلاقیت، متفکر بودن و معتقد به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید به عنوان یک اصل در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار گیرد.

وی با اشاره به هجمه سهمگین فرهنگی دشمنان علیه مردم خوزستان توضیح داد: دانش آموزان قبل از عمل به گفتار به رفتار و کردار ما عمل خواهند کرد و بر این اساس دانش آموزان الگوهای رفتاری معلمان را دنبال می‌کنند و در این راستا باید تمام تلاش آموزش و پرورش در راستای تربیت انسان‌هایی معتقد، خلاق، فکور و با ایمان متمرکز شود چرا که دشمنان به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم استان هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: دانش آموزان امانت‌های الهی هستند و در این راستا آموزش و پرورش باید همه تلاش خود را در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی متمرکز کند چرا که امروز تربیت صحیح دانش آموزان مهمترین نقش را در شکل‌گیری شخصیت بزرگسالی این دانش آموزان ایفا می‌کند.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که استان خوزستان منبع غنی و سرشار تولید فرهنگ در کشور است و این یک تکلیف بزرگ بر دوش مردم خوزستان قرار داده تا همه تلاش خود را در راستای تقویت بنیان‌های فرهنگی به کار ببندند.

کد خبر 6063812

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • مطالعه‌ای نگران‌کننده: استفاده از ChatGPT با افت تحصیلی در ارتباط است
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟