Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:03:16 GMT

رضایی: تبانی از این واضح‌تر وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۸۱۹

رضایی: تبانی از این واضح‌تر وجود ندارد

سرمربی مس شهربابک نسبت به اتفاقات هفته پایانی فوتبال در لیگ دسته دوم واکنش تندی نشان داد و خواهان بررسی دستگاه‌ها در این رابطه شد.

به گزارش "ورزش سه"، گل دوم چوکای تالش موجی از اتهامات را به صعود این تیم وارد کرده و در این ارتباط وحید رضایی، سرمربی مس شهر بابک با اشاره به این صحنه در برنامه شب گذشته فوتبال برتر اینطور واکنش نشان داد: از آنجایی که هفته آخر را رصد کردم و چیزی که در ویدئوی گل چوکای تالش دیدم، همه چیز اظهرمن الشمس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نه به چوکای تالش کار دارم و نه به پاس همدان. ما فقط می‌خواهیم حق باشگاه مس شهربابک ضایع نشود. ما باشگاهی هستیم که از روز اول با سلامت کار کردیم و هیچ مشکلی نداشتیم. همه چیز درباره این گل مشخص است. در صحنه کرنر بازیکنان تیم نارنجی (شهرداری بندرعباس) همه ایستادند و توپ را نگاه می‌کنند که چطور به دروازه‌شان می‌رود! یک صحنه دیگر هم که خطا دادند اصلا نیازی نبود که با مشت بیاید به سر بازیکن حریف. با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال به تاخیر افتاده و ما شاهد تنها یک سرپرست در فدراسیون و هم سازمان لیگ هستیم، کنترل‌ها خیلی مناسب صورت نمی‌گیرد. 

 

وی ادامه داد: این ویدئویی که نشان می‌دهید، صحنه پنالتی‌اش هم وجود دارد و بازیکن لزومی ندارد که خطای پنالتی کند. ما هر وقت اعتراض کردیم گفتند سند چه دارید، از این سند و فیلم چیزی محکمتر می‌خواهید؟ اگر به این موضوع ورود نکنیم باعث تمسخر فوتبال ما در سطح آسیا می‌شوید! اگر این ویدئو پخش شود فوتبال ما را به تمسخر می‌گیرند. چه لزومی دارد که با مشت بزند و پنالتی بگیرد؟ معلوم است که از عمد گرفتند.

 

رضایی با اشاره به اتفاقات گروهی که تیمش در آن حضور داشت گفت: یک تیمی هست که 14 پنالتی برایش گرفتند. یک تیم دیگر هم هست که چند تیم مقابل آنها بازی نکردند و خوشبختانه تمام تیم‌ها با تمام قدرت برابر ما حاضر شدند. ما 41 امتیاز گرفتیم و الان حق مان خورده شده. سال 91 هم مس سونگون و البدر هم یک تبانی پیش آمد، وقتی آن موضوع ثابت شد، مس سونگون را یک رده سقوط دادند و از البدر هم شش امتیاز کم کردند. باید اگر ادعای مبارزه با فساد را داریم، از این مسائل به سادگی عبور نکنیم.

لیگ دسته دوم دسته دو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ دسته دوم دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رضایی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی توره در حین اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو سواری که از جنوب عازم مرکز بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو تعداد ۴ هزار و ۳۵۰ عدد قرص غیر مجاز که به صورت فله‌ای در حال جابه جایی بود را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضایی در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6086759

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت