Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سیدباقر پیش‌نمازی ضمن اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله با بحران کرونا بیان کرد: به دلیل شرایط ویژه ناشی از این بحران و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه این هفته ۷ مرداد ماه اقامه نخواهد شد.

به گزارش میزان، رییس ستاد نماز جمعه تهران اظهار کرد: در ایام مقابله با کرونا که برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه با حضور نمازگزاران اقامه نمی‌شود، هر هفته خطبای جمعه سخنرانی خود را که جایگزین خطبه محسوب می‌شود از طریق رسانه ملی (شبکه یک سیما و رادیو تهران) و بدون حضور نمازگزاران به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی گفت: بر این اساس حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، جایگزین خطبه‌های نماز این هفته را در برنامه «پیام جمعه» که راس ساعت ۱۸ از شبکه یک سیما پخش می‌شود به سمع و نظر مردم و نمازگزاران می‌رساند و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق در جریان مباحث مطرح شده قرار بگیرند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماز جمعه تهران نماز جمعه کرونا ویروس کرونا صراط نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماز جمعه امروز ۳۱ فروردین در خرم آباد به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد و حضور اقشار مختلف مردم در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می‌شود.

آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه در دیگر شهر‌های استان نیز برگزار می‌شود.

راهپیمایی جمعه خشم نیز در حمایت عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بعد از اقامه نماز در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

هنگام اذان ظهر امروز به افق خرم آباد ساعت ۱۲:۱۶ دقیقه است.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم غزه
  • اعلام حمایت نمازگزاران آبادانی و خرمشهری از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران