Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 53 باب منزل مسکونی به مددجویان روستایی تحت پوشش بهزیستی شهرستان لردگان تحویل داده می‌شود، گفت: از این تعداد 33 مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و 20 مسکن برای خانواده‌های دارای یک معلول ساخته شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ آرش قیاسی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 53 باب منزل مسکونی روستایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان لردگان تحویل داده می‌شود، گفت: از این تعداد 33 مورد طبق تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان بهزیستی، بنیادمسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان با پرداخت کمک برای هر کدام به مبلغ 18 میلیون تومان و در مجموع 594 میلیون تومان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین همزمان با هفته دولت 20 مسکن روستایی به خانواده‌های تک معلول سرپرست خانوار و زنان سرپرست خانوار تحویل داده می‌شود، ادامه داد: برای ساخت این منازل مسکونی کمک هزینه‌ای به مبلغ 8 میلیون تومان برای هر نفر و در مجموع 160 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه امسال به‌منظور خرید 5 باب منزل مسکونی شهری در لردگان 150 میلیون تومان کمک هزینه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی پرداخت شده است، افزود: از ابتدای امسال 6 خانواده دارای دو معلول برای دریافت کمک هزینه ساخت  مسکن به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد تاکنون یک نفر 16 میلیون تومان از بهزیستی دریافت کرده است.

قیاسی با بیان اینکه در سال گذشته 200 مددجو به منظور استفاده از تسهیلات مسکن محرومین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شد که از این تعداد 60 مورد تأیید و به بانک معرفی شد، اضافه کرد: در حال حاضر منازل مسکونی این تعداد مددجو با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در حال ساخت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری مددجویان بهزیستی باب منزل مسکونی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل

یعقوب شکوهی اظهار داشت: ساخت و ساز واحدهای مسکونی به‌طور همزمان در سه سایت با ظرفیت ۹۰ واحد به وسعت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع آغاز شد.

وی افزود: در این طرح برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح ثبت‌نام کرده، تأیید نهایی گرفته و در قرعه‌کشی شرکت کرده‌اند.

شکوهی اضافه کرد: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج سایت مسکونی در حال اجرا است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی طرح هادی روستایی در هشت روستای شهرستان اردل خبر داد و یادآور شد: برای اجرای این طرح‌های هادی ۴۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید

آغاز ساخت هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی در شهرکرد

شکوهی همچنین با اشاره به افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان اردل، ادامه داد: برای ساخت این واحد‌های مسکونی از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری شده است و یکی از این خانه‌ها به‌طور نمونه در روستای آلیکوه شهرستان اردل به بهره‌برداری رسید.

شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری