Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ردیف مستقل بودجه برای ساخت بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد وجود ندارد.

حسن پارسی پور در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا برای اجرای طرح گردشگری در حوالی بیمارستان امام رضا(ع) این بیمارستان قدیمی تخریب خواهد شد، تاکید کرد: به طور قطع این امر اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه بیمارستانی با ظرفیت بهتر در این شهر ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت بیمارستان جدید به دو شکل است یا توسط بخش خصوصی ساخته خواهد شد و یا اینکه بخش دولتی برای ساخت آن کمک خواهد کرد.

پارسی پور ادامه داد: اگر بخش دولتی بخواهد آن را بسازد باید ردیف مستقلی از بودجه برای ساخت آن اختصاص دهد که هنوز اختصاص نیافته است.

وی اظهارکرد: از آنجاییکه بیمارستان ها، پروژه های بزرگی هستند باید در کمیسیون ماده 23 ورود و در آنجا مصوب و دارای ردیف مشخص شوند، بنابراین اگر این امر بخواهد از سوی بخش دولتی با اعتبارات متمرکز اتفاق بیفتد باید در قانون بودجه، ردیف مستقل بگیرد.

بیمارستان امام رضا(ع) در بجنورد یکی از بیمارستان های قدیمی است که در محوطه بیمارستان اثر تاریخی عمارت مفخم واقع شده که به عنوان وقف درمانی به شمار می آید که مدتی است برای اجرای پروژه گردشگری در این منطقه بحث تخریب بیمارستان مطرح شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمارستان امام رضا عمارت مفخم بجنورد بیمارستان امام رضا ع برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال

ابوالحسینی معاون عمرانی استاندار یزد گفت: با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان بافق و نماینده دانشگاه علوم پزشکی یزد، از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق بازدید شد. 

او افزود: باتوجه به اینکه برخی فرایند‌های اجرای طرح با مشکلات و نواقصی رو به رو شده بود، این مشکلات در نشستی مورد بررسی فنی قرار گرفت و احصا شد.

ابوالحسینی بیان کرد: در این نشست تصمیمات لازم برای تسریع در فرایند اجرای طرح و تأمین سایر منابع موردنیاز اتخاذ شد و امیدواریم تا شش ماهه اول امسال شاهد اتمام عملیات عمرانی این طرح باشیم. 

حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق هم با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح، اظهار داشت: مسئله بیمارستان برای مردم بافق یک مسئله حیاتی شده است و هرچه زودتر باید برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح، برنامه‌ریزی و کوشش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • اهمیت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • (تصاویر) کره‌ای‌ها به رقابت با میباخ و بنتلی می‌روند
  • معرفی جنسیس نیولون، پیش‌نمایش شاسی‌بلند پرچم‌دار GV90 (+عکس)
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • سفره افطاری ۱۱۸ متری و پخت آش نذری در شب میلاد امام حسن (ع) در بجنورد