Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با بهره برداری از این واحدهای صنعتی به مناسبت هفته دولت زمینه اشتغال ٨٦٤ نفر به صورت مستقیم و ٢ هزار و ٩٧ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.
این ۲۳ واحد صنعتی با کاربری های فلزی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، الکترونیکی و تولید آسانسور به بهره برداری رسیدند.

شرکت های فولاد قائم با اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر و غیرمستقیم ۳۶۰ نفر، تعاونی ذوب و نورد هرمس پولاد ایران با اشتغالزایی ۴۲۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم و شرکت اتوماتیک یاران با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر مستقیم و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم از مهمترین شرکت های فولادی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، شرکت پارس کیا مهنام در زمینه برق و الکترونیک با اشتغالزایی ۸۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم، شرکت بازارگان کالا در زمینه تولید محصولات شیمیایی با اشتغالزایی ۴۵ نفر مستقیم و ۱۳۵ نفر غیرمستقیم  و شرکت صدرا نادین صنعت در زمینه مواد غذایی با اشتغال ۱۲ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم از دیگر شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.  

شهرک صنعتی شمس آباد با ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار مساحت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده تهران - قم بعد از مرقد مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح شهرستان ری هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح بهره برداری شهرک صنعتی غیر مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: تا سه ماه آینده با راه‌اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید، زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، جواد حقیقت‌پور اظهار کرد: تا سه ماه آینده با راه‌اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه اردستان به دلیل قرار گرفتن روی گسل ارومیه دختر، قم- زفره دارای کانی‌زایی‌های بسیاری است و به شهرستان معادن معروف است، افزود: مس، سنگ آهن، باریت، شیل و سنگ لاشه ورقه‌ای از مهمترین ذخایر معدنی اردستان است و این شهرستان از نظر معادن در رتبه نخست استان قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: ۱۳۱ معدن در شهرستان اردستان وجود دارد که از این تعداد ۸۰ معدن فعال و ۲۰ معدن پروانه اکتشاف و هشت معدن نیز گواهی کشف دریافت کرده‌اند.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: ۱۲۰۰ نفر مستقیم و ۳۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در معادن اردستان مشغول به کار هستند.

وی اولویت این اداره را تعیین وضعیت معادن غیرفعال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹ واحد فرآوری در شهرستان اردستان فعال است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 739304

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲