Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@13:45:55 GMT

تماشای«عصر عاشورا» در میدان فاطمی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۶۲۲

تماشای«عصر عاشورا» در میدان فاطمی

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: معاون امور شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: «امسال به دلیل بیماری کرونا، مراسم محرم متفاوت برگزار می شود. مدیریت شهری منطقه علاوه بر نصب کتیبه و پرچم و سیاهپوش کردن محله ها، اقدام به نصب المان حجمی عصر عاشورا در میدان فاطمی کرده است.»
به گفته «علی رضا علی بخشی» نصب این المان با هدف عاشورایی شدن فضای شهر انجام شده است: «این اثر هنری زیبا که در ابعاد واقعی و از جنس فایبرگلاس ساخته شده، توسط «مازیار رنجبر» هنرمند خوش ذوق ساخته شده است و چون تابلوی زیبا در ضلع غربی میدان فاطمی می درخشد و چشم ها را نوازش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 543502 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۶ شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۶ شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سیفی گفت: در سال گذشته اقدامات شهری بسیار خوبی با همکاری عوامل شهرداری و شهروندان در شهر صورت پذیرفت.

سیفی افزود: بخشی از گره‌های ترافیکی در سال گذشته اصلاح شد و بخشی از مشکلات ترافیکی میدان‌هایی همچون میدان امام حسین (ع)، میدان امام علی (ع)، میدان جانباز، میدان ریاضی یزدی و میدان معلم حل شد.

وی افزود: در خصوص روان آب‌ها که مشکل جدی برای شهر یزد بود اقدامات خوبی صورت گرفت، تکمیل رود خانه و مسیل مرکزی یزد و هدایت آب‌ها به سمت رودخانه همچنین لوله گذاری و احداث ۸۰۰ چاه جذبی بخش عمده‌ای مشکلات روان آب‌ها را در سطح شهر رفع کرد.

سیفی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد انجام گرفت، در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت‌های خوبی انجام شد و بخشی از مشکلاتی که در روند پروژه‌ها که سالیان سال وقفه افتاده بود از جمله پروژه بلوار ابوترابی که بلوار حضرت امام خامنه‌ای (ره) را به سه راه تعاون وصل می‌کند اکنون در مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی افزود: بلوار شهید عابدی و بلوار شهید پاکنژاد عملیات اجرایی آن آغاز و خیابان دانش پایه نیز در مراحل پایانی است و بلوار ایرج افشار نیز که رینگ شهری را تکمیل می‌کند با پیگیری‌هایی که انجام شد در حال تکمیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امید است در سال جدید فعالیت‌های شهری به صورت مطلوب‌تر و در اسرع وقت انجام گیرد تا موجب رضایتمندی شهروندان گردد.

دیگر خبرها

  • بهبود اکوسیستم‌های شهری با مزارع خورشیدی زیست‌محیطی / توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • ۱۴۰۳ سال خدمات محله ای و زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
  • گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر
  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی
  • المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • نصب المان‌های ویژه در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند