Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال از ظرفیت عظیم هیئت‌های مذهبی، مداحان و مجالس سوگواری برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر استفاده خواهدشد.

او افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا عملا امکان برگزاری راهپیمایی و اجتماع محوری در محکومیت این اقدام وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه امسال ۸ شهریور با تاسوعای حسینی تقارن یافته است گفت: اصل و محور بودن عزادرای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) وشهدای انقلاب در امتداد همان مکتب حسینی، با همان اهداف و آرمان‌ها است.

بیشتر بخوانید

 نماد نخل جایگزین مراسم نخل گردانی در شهرستان خوسف می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و تبلیغات محیطی از برنامه‌های بزرگداشت ایام پیش رو است.

او افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عزای سلامت محور و ضرورت بهر ه برداری مردم از ابتدا تا ۱۲ محرم به صورت روزانه از سیستم‌های صوت ثابت راهپیمایی سطح شهر مداحی در عزای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا هیئت عزاداری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم بخصوص خانواده‌های معزز شهدا دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدای عزیزمان.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند