Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت:در مرحله اول ۴۰ نفر از پاکبانان شهرداری منطقه یک واکسینه شدند و پاکبان دیگر هم به خانه های بهداشت معرفی می شوند تا ضمن واکسینه شدن، پرونده سلامت برایشان تهیه تشکیل شود.

وحید جهانگیری با بیان اینکه  این  اقدام در تمامی مناطق ۸ گانه صورت می گیرد افزود:اداره سلامت با بکارگیری پزشک متخصص طب کار نسبت به پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های شغلی کارگران خدمات شهری و فضای سبز برای سلامتی پاکبانان اقداماتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:مرکز طب کار ویژه کارگران خدمات شهری و فضای سبز به همت اداره سلامت اجتماعی شهرداری و همکاری مرکز بهداشت شهرستان، شنبه همزمان با روز پزشک تاسیس شد.

او افزود : این مرکز تلاش دارد تا سلامت پرسنل شهرداری را رصد کند و  یک مجموعه سالم خدمات رسانی بهتری در حوزه شهری در تمام ابعاد خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه اخبار سلامت ویروس کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان