Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@20:49:27 GMT

خودکشی دختر آبادانی با شلیک گلوله به سرش!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۸۱۵

صراط: روز پنج شنبه ۳۰ مرداد امسال ماموران پلیس آبادان در جریان خودکشی دختر جوانی در منطقه امیرآباد آبادان قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.


به گزارش رکنا، ماموران با حضور در صحنه جرم مشاهده کردند دختر جوانی با یک کلت کمری به سر خودش شلیک کرده است و داخل خانه این دخترجوان نیز به هم ریخته است که احتمال می‌رود دختر جوان قبل از شلیک به سر خود، داخل خانه به کسی درگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در این مرحله ماموران با بازپرس ویژه قتل تماس گرفتند و در حالیکه امدادگران اورژانس در محل حضور یافته بودند اعلام کردند که دختر جوان به آرامی نفس می‌کشد که خیلی زود این دختر که به زندگی بازگشته بود به بیمارستان منتقل شد و پزشکان سطح هوشیاری این دختر جوان را ۴ اعلام کردند.



بنا بر این گزارش، هنوز علت و انگیزه این خودکشی نافرجام مشخص نشده و تلاش پزشکان برای بهبودی وضعیت این دختر ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودکشی حوادث شلیک گلوله بیمارستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت،  Eve به فناوری پیشرفته‌ی بینایی کامپیوتری (Computer Vision) مجهز است تا افراد و حیوانات را حتی در شب به‌طور دقیق تشخیص دهد. این محصول برای رفت‌وآمد مهمانان نیز راهکاری دارد و کاربر می‌تواند با تنظیم فهرستی از دوستان، از فعال‌شدن ناخواسته‌ی Eve جلوگیری کند.

اگر Eve فردی ناشناس را شناسایی کند، ابتدا با هشدار صوتی او را از شناسایی به‌عنوان مزاحم مطلع می‌کند و پنج ثانیه فرصت می‌دهد تا محل را ترک کند.

درصورتی‌که شخص مزاحم دستورالعمل Eve را رعایت نکند، این دستگاه گلوله‌های رنگی به‌سمت او شلیک می‌کند که البته کاملاً بی‌خطر هستند.

اگر فرد ناشناس در کنار یکی از افراد فهرست آشنایان قرار بگیرد، Eve برای شلیک از شما استعلام می‌گیرد. درصورتی‌که فرد ناشناس صرفاً مهمان جدیدی باشد، به‌راحتی می‌توانید از فعال‌شدن اشتباه سیستم امنیتی جلوگیری کنید. در هر صورت اگر هنگام استعلام Eve حضور نداشته باشید، فرد ناشناس مجبور به ترک محل خواهد شد.

طبق اطلاعات صفحه‌ی پروژه‌ی Eve در کیک‌استارتر، این محصول در سه نسخه‌ی استاندارد، پلاس و پرو عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی PaintCam، مدل پایه امکان کنترل ازطریق اپلیکیشن را فراهم می‌کند، نسخه‌ی پلاس علاوه‌بر قابلیت‌های مدل پایه، امکان تشخیص حیوانات را نیز دارد و در نهایت مدل پرو از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895877

دیگر خبرها

  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند