Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت الله فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: مسئولیت نعمتی است که باید قدردان آن بود و از آن برای توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات موجود بهره گرفت.

او با بیان اینکه کارمندان و مدیران اجرایی باید در مسئولیت‌هایی که برعهده آن‌ها گذاشته شده است برای رضای خدا و مردم کارکنند،  افزود: این منصب‌ها موقتی است و باید پاسخگوی این مسوولیت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: مدیران و کارمندان برای حل مشکلات باید همدل باشند و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کار‌های خود قراردهند.

در این مراسم سردار محمد عبدالله،  فرمانده سپاه قدس گیلان هم گفت: داشتن روحیه بسیجی و خدمتگزاری به مردم با پیروی از فرامین ولایت فقیه و داشتن انضباط کاری موفقیت در همه امور میسر می‌شود.

سرهنگ عباس حسینی ، رئیس سازمان بسیج ادارات استان هم گفت: هم اکنون ۲۶۰ پایگاه بسیج در ادارات استان دایر است و ۲۵ هزار کارمند عضو این پایگاه‌ها هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه کارمندان نمونه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار