Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دربی حذفی گفت: امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام شود اما آمادگی ضربات پنالتی را هم داریم، قطعا خودمان را برای کل بازی آماده می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نامجومطلق در نشست خبری قبل از دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در لیگ فرسایشی نیاز است که به بازیکنان استراحت داده شود، در نهایت فدراسیون هیچ کمکی به تیم‌های نماینده ایران نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا به این نتیجه رسیدند که بازی در این شرایط و این تاریخ برگزار شود و ما هم این موضوع را می‌پذیریم و با نهایت قدرت بازی خواهیم کرد.

وی افزود: استقلال شرایط خوبی دارد و با وجود اینکه 2-3 مصدوم داریم و در این بازی تاثیر می‌گذارند ولی چند جوان داریم که می‌توانند نبود این بازیکنان را پوشش بدهند. خبر خوب برای ما و هواداران برگشت علی کریمی است. قطعا بازی سختی داریم و هر تیمی که از نظر روحی و روانی و تمرکز در شرایط بالاتری باشد برنده دربی خواهد بود. در این بازی فرصت‌های گل کمتر به دست می‌آید اما تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده دربی خواهد بود. در این هفته سعی کردیم کاملا آرامش را به تیم تزریق کنیم و در یک محیط بسته تمرین کردیم. هر چند زیاد تمرین نکردیم اما از نظر انگیزه بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند.

نامجو مطلق تاکید کرد: در این مسابقه شور و شوق هواداران وجود ندارد و واقعا جای آنها خالی است. فکر می‌کنم فقط یک بار بدون تماشاگر دربی برگزار شده و امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را از سوی دو تیم شاهد باشیم. مهم این است که بازی‌ها با خوبی و خوشی تمام شود. در پایان فصل خستگی در ساق‌های بازیکنان مشهود است، امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام شود اما آمادگی ضربات پنالتی را هم داریم. قطعا خودمان را برای کل بازی آماده می‌کنیم.

مربی استقلال در خصوص مصدومان این تیم و آخرین وضعیت چشمی عنوان کرد: چشمی، دانشگر و یزدانی هنوز بهبود پیدا نکردند. جا دارد از همه بچه‌ها تشکر کنم که در این روزها خیلی تلاش کردند، حتی سیاوش یزدانی با مصدومیت می‌خواست برای تیم ما بازی کند اما روز گذشته جلسه داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که سلامتی بازیکنان مهم است و با وجودی که یزدانی می‌خواست با آن شرایط بازی کند ولی متاسفانه به بازی نرسید.البته ما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند.

نامجومطلق در خصوص تغییر پی در پی داور دربی و اینکه باشگاه پرسپولیس به انتخاب داوران اعتراض کرده است خاطرنشان کرد: متاسفانه چند هفته هجمه‌ای علیه استقلال به راه افتاد که نیاز به بررسی دارد. اگر در کل لیگ داوری‌ها را بررسی کنید اشتباهات که غیر عمد هم بوده به ضرر تیم استقلال رقم خورده است و نباید این اشتباهات دوباره رخ بدهد. آقای حیدری یکی از با پرستیژترین داوران ایران است اما من به او انتقاد دارم چون قبل از آخرین بازی ما به قائدی گفت خودت را زمین نزن که من پنالتی نمی‌گیرم.

وی تاکید کرد: این اتفاق نباید دوباره تکرار شود. من به سلامت داورانمان اعتقاد دارم و امیدوارم بازی به شکلی پیش برود که هر تیمی مستحق پیروزی است راهی فینال شود. به هر حال صحبت‌های ما به شکلی باشد که قبل از این دیدار به داوران آرامش بدهد. آنها باید کمترین اشتباه را داشته باشند و امیدوارم در مسابقه فردا این اتفاق رخ بدهد.

مربی استقلال در خصوص اینکه ظاهرا سفر سعادتمند به ایتالیا باعث ناراحتی کادر فنی استقلال شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و باشگاه باید قبل از پایان فصل این مشکل را حل می‌کرد ظاهرا این سفر باید انجام می‌شد ولی من هم نظرم با شما یکی است و حقیقتا زمان این سفر را من مناسب ندیدم. شاید آنها معذورات داشتند و باید می‌رفتند ولی اگر در این شرایط در کنار بچه‌ها حضور داشتند بهتر بود.

نامجو مطلق در خصوص اینکه گفته می‌شود فرهاد مجیدی در جریان بازی‌ها از اپل واچ استفاده می‌کند گفت: اصلا و ابدا این اتفاق نیفتاده چون مجیدی آنقدر تمرکزش روی بازی است که اصلا به این مسائل فکر نمی‌کند. من فکر می‌کنم روی این مسائل کوچک تمرکز نکنیم بهتر باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه ترکیب پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر اسرائیل وارد کرد گفت: بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در هر جا که اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد نخستین روایت‌ها از شما خبرنگاران منتشر می‌شود که شما انتخاب می‌کنید اثر آن اتفاق در سطح بالا باشد یا پایین که جای قدردانی از خبرنگاران را دارد.

وی بیان کرد: درست است که لباس سبز بر تن ندارید، ولی تفکری که مقام معظم رهبری فرمودند خیلی افراد ممکن است در سپاه و بسیج نباشند، ولی فکرسان تفکر بسیجی است و ما قدردان شما هستیم.

مجیدی عنوان کرد: حضرت امام در ابتدای انقلاب با درایت خود دو نهاد بزرگ بسیج و سپاه را با تجربه انقلاب برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و با استفاده از ظرفیت مردمی تاسیس کرد، وقتی عملکرد 45 ساله این دو نهاد را بررسی کنیم می‌بینیم که الهامی که به قلب امام افتاد چقدر تاثیرگذار بود.

فرمانده سپاه استان همدان بیان کرد: تشکر دوم را باید از هدایت‌های مقام معظم رهبری دانست، چرا که اگر سپاه توانسته به حدی برسد که در منطقه به این اندازه اثرگذار باشد، حاکی از نگاه رهبری و رهنمودهای ایشان است و اگر امروز سپاه بازدارندگی را در کشور ایجاد می‌کند، نتیجه این هدایت‌ها است.

وی با اشاره به تبریک سالروز تاسیس سپاه اعلام کرد: وعده صادق این حماسه بزرگی که رخ داد امید را در دل مستضعفان، جبهه مقاومت و مردم زنده کرد، حرکت بی نظیری در جهان بود که رسانه‌های بیگانه از انعکاس آن خودداری می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه مردم در قلب رژیم صهیونیستی و کشورهای بزرگ نظیر آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشورهای بزرگ معترض هستند افزود: اگر سال‌ها پول هزینه می‌کردیم به این هدف بزرگ نمی رسیدیم با انتقامی که گرفته شد خداوند عنایت کرد و قلب‌های مردم به این سمت و سو آمد.

مشابهات عملیات وعده صادق با والفجر 8

فرمانده سپاه استان همدان گفت: اتفاقی که در عملیات وعده صادق رخ داد مشابهتی را در عملیات والفجر 8 داشت و زمانی که این عملیات اتفاق می‌افتاد و ما تجهیزات، امکانات و نیرو را به پای کار بردیم کارشناسان نظامی که دار و دسته رژیم استکبار جهانی را پشتیبانی می‌کند، اظهار نظر کردند که در منطقه اروندرود و فاو عراق ایران محال است که بتواند عملیات انجام دهد و در کمال ناباوری آنها عملیات والفجر 8 و پیروزی بزرگ اتفاق افتاد.

مجیدی عنوان کرد: بعد از عملیات رژیم صهیونیستی و مورد اصابت قرار گرفتن کنسولگری ایران در دمشق رهبری فرمودند که انتقام باید گرفته شود و رژیم صهیونیستی، ناتو و 20 کشور پشتیبانش تصورشان این بود که ایران به هیچ عنوان عملیات نظامی انجام نمی دهد و اگر این نیت را داشته باشد عملیات ضعیف توسط کشورهای منطقه انجام می دهد.

وی گفت: وقتی توسط مسئولان نظام تدبیر شد که باید از آنجایی که مورد اصابت قرار گرفتیم به دشمن تهاجم شود در کمال ناباوری آنها عملیات بزرگ رقم خورد که ساعت‌ها بر روی زمان و نحوه انجام آن برنامه ریزی شد و این در حالی بود که رژیم صهیونیست در آماده باش صددرصد بودند و تمام ظرفیت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی خود را پای کار آوردند تا جلوی حرکت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند که اراده خداوند بر این بود که ضربه به رژیم غاصب زده شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه در عملیات‌های دفاع مقدس سعی می‌کردیم زمان و مکان عملیات‌ها لو نرود افزود: ولی در اینجا کاملا آشکار بود و پهپادهای ایران در آسمان مقابل دیدگان همگان حرکت کردند و دو اتا سه ساعت زمان برد تا به سمت رژیم غاصب رسید.

مجیدی اعلام کرد: ترکیب پیش‌بینی نشده پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و مدیون شهدای بزرگ کشورمان هستیم.

وی عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم به خانواده خود بیان کردند اثر کار ما 20 تا 30 سال آینده مشخص می‌شود و اکنون خواسته عمومی مردم بود تا این انتقام گرفته شود و دشمنان اسلام به دست فرزندان شهدا و اسلام سیلی خوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان
  • شکوفایی استعدادهای کودکان با اسباب بازی مناسب
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود