Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال ۱۳۹۲ تاکنون یک‌هزار و ۱۸۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی این استان انجام شده که نوعی رکورد به شمار می رود.

وی اضافه کرد: از این میزان، بیش از ۱۳۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در بزرگراه‌ها، حدود ۶۰۰ کیلومتر در راههای اصلی، نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر در راههای فرعی و ۲۵۰ کیلومتر در راههای روستایی لکه گیری و روکش آسفالت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین در این مدت نزدیک به ۲۴۰ هزار مترمربع چاله پرکنی و نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر شانه سازی موضعی در محورهای کل استان اقدام شده است.

شکری گفت: در حوزه نگهداری راهها به اصلاح شیب شیروانی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر، جدول گذاری بالغ بر سه هزار کیلومتر، پاکسازی و تسطیح حریم ۱۴ هزار کیلومتر، تسطیح راههای شنی به میزان حدود ۱۰ میلیون مترمربع، خاکبرداری و ریزش برداری نزدیک به ۹۰۰ هزار متر مکعبی و لایروبی و تنقیه پل ها به مساحت نزدیک به ۱۸ هزار مترمکعب صورت گرفته است.

وی افزود: تنظیم ۱۸۷ هزار مترمکعبی بستر رودخانه ها، تنظیم کانال ها به طول بالغ بر ۳۰ هزار کیلومتر، رفع نقاط کور با ۵۳۴ متر مکعب خاکبرداری، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی پاسگاه پلیس راه به تعداد ۱۸۲ مورد ، تعمیر و مرمت ۵۹۰ دستگاه پل در سطح استان و رفع نقاط مستعد حادثه و حادثه خیز به تعداد ۲۱۵ مورد در سطح استان از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در این حوزه بوده است.

وی بیان کرد: در طول خدمت دولت تدبیر و امید، ساماندهی و احداث کنارگذر پل های بزرگ به تعداد ۱۵۰ مورد انجام گرفته و سالانه بالغ بر ۳۰ هزار تن نمک و ۲ برابر آن معادل ۶۰ هزار تن ماسه در انبارهای نمک جهت راهداری زمستانی ذخیره می شود.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی حدود ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که نزدیک به هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن روستایی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی توسعه ایران دولت تدبیر و امید دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی توسعه ایران دولت تدبیر و امید دولت آذربایجان غربی توسعه ایران دولت تدبیر و امید دولت آذربایجان غربی هزار کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی صبح چهارشنبه در دیدار نوروزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با ایشان، با اشاره به اینکه بهار طبیعت سرفصل کار و تلاش است، اظهار کرد: انجام سه سفر رئیس جمهور به کردستان بیانگر توجه و علاقه دولت به این استان است.

وی ادامه داد: بودجه‌های کلانی در این سفرها برای استان مصوب شده است هر چند نمی‌توانیم مدعی شویم که همه مشکلات حل شده و بی شک رفع تنگناهای کنونی زمانبر خواهد بود ولی تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

ماموستا رستمی در پایان با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مسؤولیت سنگین‌تری از سایر دستگاه‌ها برعهده دارد، گفت: یکی از مهمترین موضوعات نحوه هزینه کرد و مصارف بودجه است که تشخیص آن برعهده این سازمان است.

وی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در سال گذشته نحوه هزینه کرد و مصارف بودجه را به خوبی مدیریت کرد.

کد خبر 6063484

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • مشارکت نزدیک به ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی دراهدای خون
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز