Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد میرشکاری گفت: نخستین جشنواره سراسری دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح زیر نظر کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها برگزار می شود.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فراخوان جشنواره داستان نویسی، گفت: نخستین جشنواره سراسری دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح زیر نظر کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: نخستین دوره این جشنواره پاییز امسال در ۲ بخش آزاد و ویژه به صورت سراسری برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد ادبی در سراسر کشور می توانند با ارسال آثار خود تا تاریخ ۲۰ آبان سال جاری در این جشنواره شرکت کنند.

میرشکاری ابراز کرد: بخش ویژه نخستین جشنواره داستان رایحه صلح با موضوع خشونت علیه زنان کودکان است که امیدواریم آثار ارزشمندی در این موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و برپایی این رویدادهای ادبی موجب برپایی صلح، گفت و گو و کاهش خشونت علیه زنان و کودکان در خانواده های مناطق مختلف کشور شود.

 دبیر جشنواره داستان کوتاه رایحه صلح ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می بایست آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ آبان سال جاری به آدرس rayehefestivals@gmail.com ایمیل کرده و همچنین می توانند با شماره گیری 09137133545 برای شرکت در این جشنواره هماهنگ کنند.

وی با اشاره به جوایز بخش آزاد جشنواره دوسالانه رایحه صلح، عنوان کرد: به نفرات برگزیده بخش آزاد به ترتیب برگزیده اول تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی ۲ میلیون تومانی، به نفر دوم لوح سپاس و جایزه نقدی یک میلیون تومانی و به نفر سوم نیز لوح سپاس به همراه جایزه نقدی ۷۰۰ هزار تومانی اعطا می شود.

میرشکاری به جوایز بخش ویژه این جشنواره اشاره کرد و افزود: بخش ویژه این جشنواره ۲ برگزیده دارد و به ترتیب به برگزیدگان اول تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، نفر دوم لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان اهدا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان اظهار کرد: نخستین جشنواره سراسری داستان کوتاه رایحه صلح تلاش می کند تا صلح، مدارا، انعطاف پذیری، درک و همبستگی بین افراد جامعه را ترویج، آنها را برای همکاری بیشتر برای حل اختلافات و متحد شدن با وجود تفاوت های فرهنگی آماده کند تا بتوان به صلح پایدار دست یافت و در نهایت هر نویسنده سفیری برای صلح باشد.
 

وی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره، ابراز کرد: پر کردن تئوری و دیدگاه های مرتبط با فرهنگ صلح، پیوند میان ادبیات و زندگی در صلح کنار هم با منع خشونت علیه انسانیت، کشف، حمایت و انتشار آثار داستانی نویسندگان خوش ذوق و با استعداد، آموزش و تقویت داستان نویسی نوجوانان و جوانان در کارگاه های آموزشی و همچنین ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه با همکاری و تعامل بنیاد نیکوکاری رایحه و کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها است.

میرشکاری در خاتمه از بنیاد نیکوکاری رایحه که حامی اصلی کانون فاطمه ها در برگزاری نخستین جشنواره دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح بوده و کلیه جوایز جشنواره را تامین می کنند، تشکر کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خشونت علیه کودکان خشونت علیه زنان نخستین جشنواره سراسری لوح سپاس و جایزه نقدی هنری فاطمه ها کانون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «ببعی» و «کارتونی ها» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پویانمایی‌های «ببعی» و «کارتونی ها» به کارگردانی حسین صفار زادگان با تکنیک کات اوت و برای گروه سنی خردسال تولید شده است.
سی‌ ام‌ اس فعالیت خود را از سال ۱۹۵۹ آغاز کرده است و موسسان آن دکتر جاگدیش گاندی و دکتر بهارتی گاندی با الهام از آموزه‌های مهاتما گاندی این بنیاد را ایجاد کردند تا با شعار «درود بر جهان»، شوق و امید در دل کودکان تقویت شود.
سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس نیز در تلاش است از طریق طیف کاملی از فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه، پویانمایی‌های بلند، پویانمایی‌های کوتاه و مستند که با هدف سرگرمی از سرتاسر جهان تهیه شده‌اند، محتوای مناسبی را به نمایش بگذارد که معرف ارزش‌های اخلاقی و دیدگاه جهانی باشند.
این جشنواره از ۱۵ الی ۲۱ آوریل (۲۷ فروردین - ۲ اردیبهشت) در شهر لاکناو هند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • اختصاص فضایی در بافت تاریخی یزد برای دبیرخانه قصه‎‌گویی
  • داستان صادره از کن! | ثبت احوال اسمالون نخستین مرکز دولتی کن بود
  • چشم هند به «ببعی» و «کارتونی‌ها» روشن می‌شود
  • حضور «ببعی» و «کارتونی ها» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو
  • نخستین اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار
  • اجرای نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» تا پایان فروردین در سنگلج