Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز از هفته دولت با همراهی جمعی از مسئولان استانی به شهرستان گچساران سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با سومین روز از هفته دولت امروز ( ۴ شهریور ماه ) استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مسئولان در بدو ورود به شهرستان گچساران با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حسین کلانتری» و هیئت همراه  در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌ های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل از خودگذشتگی و جانفشانی های جوانان این مرز و بوم و صبر و استقامت خانواده های معزز شهیدان دانست. 

 

همچنین با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گچساران طرح عمرانی تجدید میثاق شهدا هفته دولت استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد