Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی دیگر از گزینه های جدی برای مدیریت این باشگاه سعید آذری مدیر موفق اصفهانی است؛ سعید آذری نیز در مصاحبه ای از دیدار خود با عضمیان مدیر عامل فولادمبارکه خبر داد؛ این مصاحبه از نزدیک شدن آذری به باشگاه سپاهان حکایت داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛نمایش تیم فوتبال سپاهان در لیگ نوزدهم و جام حذفی چنگی به دل نزد تا امیر قلعه نویی دو هفته باقی مانده از لیگ استعفا دهد و برای انتخاب تیم فصل بعدش تمرکز کند، این رفتار درست زمانی که طلایی پوشان می توانستند حداقل مجوز حضور در باشگاه های آسیا را کسب کنند، از سوی هواداران خوش نیامد و البته هم چندان رفتار حرفه ای از سوی این مربی نبود چرا که آن قدر دست این مربی در اصفهان و در تیم سپاهان باز بود که حتی اگر به صلاح تیم، رفتنش هم بود باید با تصمیم باشگاه اتفاق می افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مربی رفتار های مشابهی را هم در فصل برای سپاهان انجام داد که شاید دیگر فایده ای برای نبش قبر آن نباشد اما نکته جالب رفتار باشگاه دیگر اصفهان ذوب آهن است چرا که خبری منتشر شد که این باشگاه به قلعه نویی دوباره پیشنهاد مربی گری داده است.

این در حالی است که قلعه نویی با حمایت گسترده سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن در دقیقه نود دست باشگاه ذوب آهن را در پوست گردو گذاشت و چون شرایط باشگاه سپاهان بهتر بود به جمع طلایی پوشان رفت.

در تیم سپاهان نیز وقتی شرایط و تیم ملی مطرح شد با توجه به اینکه سپاهان در شرایط حساسی قرار داشت مدت زیادی تیم سپاهان را به اما و اگر برد و با دست پیش کشید و پا پس زد؛ با این شرای پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به خوبی نشان داد که این باشگاه در راس مدیریت ورزشی هر چه زودتر باید مدیر فن بلدی را بگمارد تا از یک سوراخ چند بار گزیده نشود.

بعد از فصل کابوس وار سپاهان، قطار تغییرات در این باشگاه اصفهان به راه افتاد و نیکفر سرپرست باشگاه نیز استعفا داد تا صندلی شماره یک این باشگاه درگیر شایعات و حدس و گمان ها شود؛ گزینه های کلیشه ای و سنتی برای این باشگاه در قدم اول و خیلی زود مطرح شدند اما رفته رفته بسیاری از اسم ها کنار رفت.

یکی از گزینه ها که به نظر جدی تر از بقیه مورد توجه باشگاه قرار گرفته بود مجید رحیم زاده بود؛ رحیم زاده هندبالیست و عضو تیم سپاهان و هم اکنون نیز رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان است؛ البته حضور رحیم زاده در سپاهان از سوی برخی از هواداران این تیم با پالس های مثبت همراه نبود.

یکی دیگر از گزینه های جدی برای مدیریت این باشگاه سعید آذری مدیر موفق اصفهانی است؛ سعید آذری نیز در مصاحبه ای از دیدار خود با عظیمیان مدیر عامل فولادمبارکه خبر داد؛ این مصاحبه از نزدیک شدن آذری به باشگاه سپاهان حکایت داشت.

اما درست همین زمان بود که مذاکرات فولاد خوزستان با آذری نتیجه داد و این باشگاه اعلام کرد سعید آذری یک سال دیگر نیز در این تیم خواهد ماند تا سپاهانی ها گزینه جدیشان از دست برود.

سپاهان با توجه به اینکه کمتر از یک ماه دیگر باید در جام باشگاه های آسیا به میدان برود شرایط حساسی را در پیش را دارد و هر چه زودتر باید وضعیت مدیریت این باشگاه و پس از آن سرمربی این تیم مشخص شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه سپاهان تیم سپاهان سعید آذری رحیم زاده گزینه ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

مسابقات لیگ برتر در حالی وارد هفته بیست‌وچهارم می‌شود که حالا دیگر عملا می‌توان گفت کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس در جریان است؛ دو تیمی که با یک امتیاز فاصله در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند و نبرد جانانه‌ای برای بالا بردن جام در پایان فصل خواهند داشت. این کورس جذاب از زوایای متعدد قابل بررسی است و بخش قابل‌توجهی از محتوای رسانه‌های ورزشی را به‌خودش اختصاص داده. مطلب پیش رو نیز به مرور دو نکته در این زمینه می‌پردازد.

امتیاز نامرئی استقلال پرید

از همان زمانی که دربی برگشت تهران به تساوی بدون گل انجامید، این بحث داغ شد که درصورت برابری امتیازات سرخابی‌ها در پایان فصل، آیا گل زده در خانه حریف ارزشی خواهد داشت یا نه؟ می‌دانیم چند فصلی هست که ملاک اول برای تعیین تیم برتر، به نتیجه بازی رودررو تغییر کرده است. دربی رفت به میزبانی پرسپولیس یک-یک مساوی شد و دربی برگشت به میزبانی استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید. بنابراین اگر گل زده در خانه حریف ارزش می‌داشت، استقلال دست بالا را در اختیار می‌گرفت. با این حال سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ سرانجام در یک برنامه تلویزیونی به صراحت اعلام کرد درصورت برابر شدن امتیازات و نیز تشابه نتایج در مسابقات رودررو، تفاضل گل ملاک است و گل زده در خانه حریف ارزشی ندارد. به این ترتیب برتری استقلال فعلا همان یک امتیاز است و اگر پرسپولیس به این تیم برسد، نهایتا تفاضل گل تعیین‌کننده تیم برتر خواهد بود. این طبیعتا نمی‌تواند خبر خوبی برای آبی‌ها باشد، اما گذشته از اینکه اساسا با برگزاری ۲‌مسابقه رفت و برگشت در یک ورزشگاه و در شرایط کاملا مشابه دیگر خانه خودی و حریف معنایی ندارد، باید به این نکته هم توجه کرد که در لیگ‌های معتبر اروپا مثل اسپانیا و ایتالیا نیز درصورت برابری امتیازات و کسب نتایج یکسان در مسابقات رودررو، سراغ تفاضل گل می‌روند و گل زده در خانه حریف فاقد ارزش است. هم‌اکنون تفاضل گل استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۱۹و ۱۷است و وقت آن رسیده که سرخابی‌ها برای به جا گذاشتن یک ذخیره مطمئن، کمی بیشتر گل بزنند.

اگر نتایج دور رفت تکرار شود

۷‌بازی پایانی فصل برای سرخابی‌ها به‌شدت سرنوشت‌ساز است و همه نگاه‌ها به نتایج ۲‌تیم در این بازه زمانی دوخته شده. قطعا هیچ روزی در فوتبال شبیه دیروز نیست، اما می‌شود نگاهی به ۷‌بازی پایانی استقلال و پرسپولیس انداخت و این سؤال را مرور کرد که اگر عینا نتایج دور رفت تکرار شود، کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

استقلال در این ۷‌بازی باید مقابل شمس‌آذر، تراکتور، ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان قرار بگیرد. این در حالی است که آبی‌ها از هماوردی با این رقبا در نیم‌فصل اول مجموعا ۱۳امتیاز به‌دست آوردند. پرسپولیس هم در ۷‌گام آخر باید رودرروی نفت آبادان، سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس‌آذر و مس رفسنجان قرار بگیرد. پرسپولیس در دور رفت برابر این تیم‌ها در مجموع ۱۲‌امتیاز به‌دست آورد. در نتیجه اگر قرار به تکرار همین نتایج باشد، با احتساب برتری یک امتیازی فعلی استقلال، آبی‌ها با ۲‌امتیاز اختلاف قهرمان خواهند شد.

کد خبر 845103 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سخنگوی کاخ سفید: بر اساس حدس و گمان نظر نمی‌دهم
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی