Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@06:18:40 GMT

پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه اخراج توخل

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۸۰۰۸

پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه اخراج توخل

‍‍‍‍‍‍

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارند با سرمربی آلمانی خود قطع همکاری کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که موفق شد پاری‌سن‌ژرمن را برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، حالا به خاطر ناکامی در کسب این جام در آستانه اخراج شدن از سمت سرمربیگری PSG قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه اسپانیایی «آ اِس» خبر داد مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پی شکست یک - صفر این تیم مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در اندیشه پایان همکاری با سرمربی آلمانی خود و انتخاب سرمربی جدید هستند.

توخل که رأی اعتماد تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را ندارد، در فینال لیگ قهرمانان در حالی که تیمش در نیمه دوم به زدن گل تساوی نیاز داشت، به جای اینکه مائورو ایکاردی، خرید 60 میلیون یورویی‌اش را به زمین بفرستد، چوپو موتینگ را به عنوان سومین تعویضی‌اش روانه میدان کرد تا همه را از تصمیم عجیبش غافلگیر شوند.

او همچنین در دیدار فینال فرصت حضور پابلو سارابیا، یکی از بهترین گلزنان فصل اخیر پاری‌سن‌ژرمن در زمین را نداد، این در حالی است که این بال اسپانیایی می‌توانست در چنین بازی‌ دشواری تفاوت را برای PSG را رقم بزند. به نظر می‌رسد همین عدم توانایی لازم در تصمیم‌گیری‌‌ در لحظات حساس و سرنوشت‌ساز، این سرمربی آلمانی را به درهای خروجی پاری‌سن‌ژرمن نزدیک کرده است.

کنایه پایت به پاری‌سن‌ژرمنی‌ها + عکسپیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرماناناغتشاش هواداران پاری‌سن‌ژرمن در پاریس در پی ناکامی‌ PSG+ عکس

پاری‌سن‌ژرمن فصل 20-2019 با توخل فاتح سوپرجام فرانسه، لوشامپیونه، جام حذفی فرانسه و جام اتحادیه فرانسه شد، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به بایرن مونیخ واگذار کرد. توخل 46 ساله در حالی شایعه اخراجش از این تیم  مطرح شده که یکسال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده است.

سرمربیانی همچون ماسیمیلیانو آلگری و مائوریسیو پوچتینو گزینه‌های سرمربیگری پاریسی‌ها هستند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا توماس توخل پاری‌سن‌ژرمن بیشتر بخوانید... توخل: می‌دانستم تیمی که گل اول را بزند پیروز می‌شود/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم و هیچ گلایه‌ای ندارم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توخل: می‌دانستم تیمی که گل اول را بزند پیروز می‌شود/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم و هیچ گلایه‌ای ندارم واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا توماس توخل پاری‌سن‌ژرمن پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ استراماچونی: در آستانه سرمربیگری استون‌ویلا و واتفورد بودم/ برونو می‌‌تواند کاپیتان منچستریونایتد باشد ۲ کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند ۳ یاری: قوی حاضر شدن استقلال، احتمال حضور پرسپولیس را در لیگ کشتی افزایش می‌دهد ۴ خوردبین: پرسپولیس با اختلاف یک گل استقلال را شکست می‌دهد/ دخالت‌ها در انتخاب داور دربی اشتباه بود ۵ توافق سیلوا و چلسی برای عقد قرارداد ۲ ساله ۶ اسماعیلی‌فر به سپاهان پیوست + عکس ۷ رونالدینیو و برادرش سرانجام آزاد شدند و به برزیل بازمی‌گردند ۸ جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: استقلال فقط دیاباته نیست، قائدی و مطهری هم خطرناک هستند/ باید مشخص شود چرا داور را از جایی دیگر مشخص کردند استیلی: پرسپولیس باید با انگیزه در دربی حاضر شود/ تیم گل‌محمدی شایسته کسب دومین جام است نامجومطلق: هر تیمی تمرکز داشته باشد، برنده دربی می‌شود/ زمان سفر سعادتمند به اروپا مناسب نبود سخنگوی قوه قضاییه: پرونده‌ای درباره موضوع ویلموتس در دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل شده است/ عزمی جدی برای بررسی داریم مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته رشد موالید برای چهارمین سال متوالی منفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا توماس توخل پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا توماس توخل پاری سن ژرمن فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن امشب _سه‌شنبه بیستوهشتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بارسلونا و پاری سن ژرمن

لیگ قهرمانان اروپا (بارسلونا - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 745072

دیگر خبرها

  • توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • رژه هواداران پاری سن ژرمن در خیابان‌های بارسلونا پیش از دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار