Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌ وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان از صنایع دانش بینیان به سه طریق حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار آریا از آبادان، سید علی موسوی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح شرکت آراد صنعت ماهان، تولید کننده انواع کاتالیست و آغازگرهای مورد مصرف در صنایع پتروشیمی واقع در شهرک صنعتی شماره یک آبادان، با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: این پروژه دهمین پروژه از سری پروژه های جهش تولید در سرزمین فتح  (در بازده زمانی سالروز فتح خرمشهر تا سالروز شکست حصر آبادان) است که امروز بهره برداری از آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت از صنایع دانش بنیان یکی از راهبردهای 20 گانه سازمان منطقه آزاد اروند در سال جهش تولید است، به حمایت سه گانه ی این سازمان از صنایع دانش بنیان اشاره کرد و افزود: ارائه تسهیلات از محل تبصره 18 کمکهای فنی و اعتباری خوزستان و تفاهمنامه ی منعقد شده با معاونت علمی ریاست جمهوری، صدور مجوزهای تاسیس و بهره برداری در کمترین زمان ممکن و بدون اخذ هزینه و استفاده از ظرفیت متخصصان برای ارائه آموزش های لازم به نیروهای کار، سه شیوه حمایتی ما از این صنایع به شمار می رود.

معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌ وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این شرکت به طور سالانه قادر به تولید 23 هزار تن انواع محصولات کاتالیست، امولیسفایر و آغازگرهای مورد مصرف در صنایع پتروشیمی است که بازارهای داخلی و خارجی مقصد این محصولات است.

موسوی یادآور شد: شرکت آراد صنعت ماهان تولید کننده انواع کاتالیست و آغازگرهای مورد مصرف در صنایع پتروشیمی با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریال برای 100 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند جهش تولید سرزمین فتح دانش بنیان پتروشیمی منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مرزبانان آبادان موفق شدند سه فروند لنج صیادی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

ماموران در بازرسی از  لنج های  توقیف شده ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند. 

در این رابطه  ۱۳ نفر از قاچاقچیان سوخت دستگیر شدند. 

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • اوج گیری گرما در اروند
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند