Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@02:03:46 GMT

دانلود قسمت 36 سریال دل

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۸۰۳۹

دانلود قسمت 36 سریال دل

قسمت 36 سریال دل (ششمین قسمت فصل سوم) به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان روز چهارشنبه 5 شهریور توسط سایت قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کورش تهامی، لیلا زارع، بهرام افشاری، مهراوه شریفی نیا، سعید راد، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، افسانه بایگان، مریم سعادت و… بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

رستا (ساره بیات) و آرش (حامد بهداد) که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیداشدن رقیبی قدیمی در شب عروسی...

جهت دانلود قسمت جدید سریال دل روی لینک های زیر کلیک کنید

سریال دل قسمت 36

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود دانلود فیلم و سریال سریال دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فروردین ماه سال ۸۵، گلدره خیلی ناگهانی دچار تصادفی شد که در جریان آن به کما رفت و چند ماه بعد جانش را از دست داد. در زمان مرگ، فقط ۳۵ سال داشت و مشغول بازی در سریال پربیننده دهه‌ی ۸۰ یعنی «نرگس» بود. مرگ پوپک در آن زمان شوک بزرگی برای بیننده‌های تلویزیون محسوب می‌شد؛ به نحوی که خیلی‌ها بعد از گذشت ۱۸ سال هنوز بازی ناتمام او را که ستاره اسکندری به اتمام رساند، از یاد نبرده‌اند.

به گزارش ایسنا،سالروز درگذشت پوپک گلدره بهانه‌ای شد تا مروری داشته باشیم بر این رفتن‌ شوکه‌کننده و جایگزینی تلخ این بازیگر که ستاره اسکندری نقشش را تکمیل کرد.

او تنها توانست در ۳۶ قسمت از مجموعه تلویزیونی «نرگس» به کارگردانی سیروس مقدم بازی کند. کارگردان و تهیه‌کننده به‌خاطر اینکه پوپک ۱۰ روز مقابل دوربین بود، به او ۴۸ ساعت استراحت دادند و او هم در پاسخشان گفته بود: می‌روم یک سری به دریا می‌زنم و می‌آیم. اما این رفتن به قیمت همیشه نیامدنش تمام شد. پوپک به آن جا رفت تا برای همیشه در دنیای شیرین دریا باقی بماند اما ساخت سریال نرگس باید ادامه پیدا می‌کرد.

او در حالی که مسافر یک خودروی پیکان بود، به دلیل انحراف به چپ راننده و برخورد مستقیم با یک پژو آردی، دچار ضربه مغزی و راهی بیمارستانی در آمل شد و پس از ماه‌ها به‌سر بردن در اغما، در بیمارستان مهر تهران درگذشت.

زمانی که پوپک گلدره تصادف و پس از شش ماه فوت کرد، سازنده‌های سریال یک ماه وقت داشتند تا خود را بازیابی کنند. پس از آن بود که از قسمت ۳۶ به بعد ستاره اسکندری جایگزین پوپک گلدره شد.

اسکندری، با حضور در سی سی یو بیمارستان مهر تهران از پوپک اجازه گرفت تا به جای او ایفای نقش کند و در آن زمان گفت که «من فقط برای اینکه راش‌های پوپک باقی بماند قبول کردم که در سریال «نرگس» بازی کنم و به همین خاطر ادامه کار را به عهده گرفتم. هنوز هم باورم نمی‌شود که پوپک از بین ما رفته‌است و احساس می‌کنم او یک امانتی دست من داد و رفت.»

«نرگس» بدون حضور پوپک گلدره ادامه پیدا کرد و به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون مبدل شد اما هنوز هم برخی راز موفقیت این سریال در جذب مخاطب را حضور پوپک گلدره می‌دانند.

در قسمت سی و ششم، علاوه بر پخش آخرین حضور پوپک گلدره در این مجموعه، قسمتی به عنوان خداحافظی با او که شامل مصاحبه با خانواده و همکارانش بود، پخش شد.

بر روی سنگ مزار پوپک گلدره «دریا طوفانی می‌شود، آرام می‌گیرد، اما هرگز نمی‌میرد» حک شده است، پدر زنده‌یاد پوپک گلدره در این باره گفته است: غمگین هستیم، اما غم ما باشکوه است؛ چراکه فرزندی را از دست دادیم که میلیون‌ها تن به‌خاطر فوت او غمگین‌اند و ما به پشتوانه‌ی محبت مردم زنده هستیم، چراکه آنها، پوپک را بسیار دوست دارند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896436

دیگر خبرها

  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو