Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر نیرو با بیان اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا هیچ گونه قطعی برق بیمارستان در کشور ثبت نشده،گفت: هیچ واحد تولیدی در کشور نیز به دلیل نداشتن برق حتی در اوج گرمای هوا و پیک مصرف تعطیل نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رضا اردکانیان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان البرز در خصوص پروژه‌های وزارت نیرو که امروز به در کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت و تقارن آن با دهه اول محرم که بزرگداشت ایثار و فداکاری لب تشنگان صحرای کربلا است، پروژه آبرسانی به 14 روستای این استان با جمعیتی بالغ بر 17 هزارو 600 نفر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی واحد سوم از تصفیه خانه شماره 2 کرج آغاز  شد که امیدواریم تا سال آینده تکمیل شود، افزود: مجموعه پروژه‌هایی که امروز  در استان البرز به بهره برداری رسید 207 میلیارد تومانی ارزش ریالی داشت.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در بخش انرژی کشور در خصوص  نیروگاه خورشیدی ظرفیت نصب شده تا کنون در بحث نیروگاه‌های کوچک خورشیدی 45 مگاوات و نیروگاه بزرگ نیز 64 نیروگاه به ظرفیت 404 مگاوات است، بیان کرد:  نیروگاه‌های در دست اجرا 57 نیروگاه  با ظرفیت 280 و یک هزار نیروگاه کوچک 5 مگاواتی است.

اردکانیان با بیان اینکه حرکت جدیدی در طرح برق امید به‌زودی در کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: به همه هموطنان بخش خانگی به ویژه آنهایی که در گروه پر مصرف‌ها هستند  در صورت علاقه می‌توانند با نصف پنل کوچکی بخشی از برق مورد نیاز خود تامین کنند .

وی با اشاره به اینکه  تابستان اوج مصرف  58 هزارو 254 مگاوات بود  که از این مقدار 23 هزار مگاوات مصرف دستگاه سرمایشی بود که رقم بسیار بالایی است، عنوان کرد: با تظیم کولر به دمای استاندار می‌توان میزان زیادی از این مصرف را کاهش داد.

برابری تولید و مصرف برق از بروز خاموشی در خراسان جنوبی جلوگیری کرددرآمد حاصل از فروش برق ایران به کشور عراق خرج کجا می‌شود؟اردن و عربستان شبکه های برق خود را به هم متصل می‌کنند

وزیر نیرو با عنوان اینکه در زمان شیوع بیماری کرونا در هیچ بیمارستانی خاموشی برق نداشتیم، خاطر نشان کرد: همچنین هیچ واحد تولیدی نیز بدلیل نبود برق تولید خود را قطع نکرده است.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۵ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۶ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ ۷ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم ۸ تمهیدات رسانه‌ای آستان قدس در محرم‌الحرام/ شور حسینی «بین‌المللی» مخابره می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند ذخایر طلا کشور به ۴۰۰ تن افزایش می‌یابد/رشد ۱۴ برابری تولید شمش طلا بزرگترین زنجیره تولید مرغ تخم‌گذار و تخم مرغ خاورمیانه در گلستان افتتاح شد مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته رشد موالید برای چهارمین سال متوالی منفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ فعالیت یک واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی فیروزکوه با دستور دادستان این شهرستان از سرگرفته شد. این واحد تولیدی،چندی پیش به علت آلایندگی زیست محیطی و نارضایتی شهروندان از انتشار بوی نامطبوع و نداشتن تصفیه خانه، مهر و موم شده بود. با ساخت تصفیه خانه و از سرگیری فعالیت این واحد تولیدی؛ ۱۵۰ نفر به کار خود باز خواهند گشت. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم ترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به سمنان
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • احیای ۸ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد کشور
  • تولید سالانه ۳۵۰۰ تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه