Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: هزینه استفاده از شبکه شاد با اینترنت همراه یک سوم و با اینترنت ثابت به صورت آبونمان ماهانه محاسبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمود حبیبی،مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در خصوص کاهش هزینه‌های اینترنت برای مصرف شبکه اجتماعی دانش‌آموزان یا شاد با اشاره به این که اینترنت مصرفی برای این شبکه رایگان نیست، بیان کرد: براساس مصوبات، برای هزینه استفاده از شاد با اینترنت  ثابت آبونمان ماهانه تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه آن هنوز مشخص نشده اما رقم آن بسیار اندک خواهد بود.

وی افزود: بدین‌ترتیب برای استفاده از شاد از طریق اینترنت ثابت  میزان مصرف تعیین کننده نیست و دانش‌آموزان و معلمان به اندازه مصرف‌شان از شاد، آبونمان ماهانه  پرداخت می‌کنند. از آنجایی که هزینه استفاده از اینترنت همراه برای سایت‌های داخلی یک سوم است، هزینه شاد هم برای معلمان و دانش‌آموزان یک سوم  حساب می‌شود. این اینترنت فقط برای استفاده از بستر شاد است و در صورت استفاده از نرم‌افزارهای دیگر نرخ اینترنت به شیوه معمول محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/4021/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: اینترنت آموزش مجازی شبکه شاد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش دولت برای افزایش ضریب برخورداری مناطق مختلف استان از خدمات اینترنت، گفت: بر اساس آخرین طرح‌های انجام شده ۸ روستای جدید در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، قشم، حاجی‌آباد، جاسک، سیریک و بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و تلاش برای اتصال روستا‌های فاقد شبکه اینترنت نیز در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح وزارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان روستا‌های مرباغ در شهرستان بندرلنگه، رودشور در شهرستان بندرعباس و خالقین در شهرستان قشم به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

استاندار هرمزگان گفت: در شهرستان حاجی‌آباد نیز دو روستا تحت عناوین کهن گدار و بیدوئیه کچین اتصالشان به اینترنت پرسرعت و پایدار برقرار شد.

وی افزود: در شرق هرمزگان روستای گوان از توابع شهرستان جاسک، روستای کندال از روستا‌های شهرستان سیریک و روستای درنگ‌مدو از شهرستان بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان