Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:22:46 GMT

صعود تیم تیراندازی مشهد به لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۸۷۶۵

صعود تیم تیراندازی مشهد به لیگ برتر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمود سوقندی دبیر هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: در لیگ دسته یک رشته تپانچه ۱۳ تیم با هم رقابت کردند که در نتیجه تیم بانک کارآفرین به مقام نخست دست یافت، تیم شهید لطفی هوافضا هم مقام سوم را به دست آورد و این دو تیم هم راهی لیگ برتر شدند.

او افزود: در لیگ برتر بانوان هم که با حضور ۶ تیم برگزار شده بود تیم مقاومت، ساچمه بیژن و شهرداری قزوین به عنوان تیم‌های اول تا سوم رشته تفنگ و تپانچه معرفی شدند و تیم‌های هیات خراسان رضوی و سبز فرازان سپاهان به لیگ دسته یک سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید برگزاری رقابت های آزاد تیر اندازی در خراسان رضوی
دبیر هیات تیراندازی خراسان رضوی ادامه داد: لیگ دسته یک از اواخر آبان پارسال شروع و به خاطر کرونا تعطیل شد و با توجه به تداوم شیوع کرونا و لزوم حفظ سلامتی ورزشکاران، با برگزاری جلسه نهایی و تصمیم کمیته اجرایی تکلیف تیم‌های قهرمان و سقوط کننده بدون ادامه رقابت‌ها مشخص شد که در این راستا بر اساس نظر فدراسیون پس از در نظر گرفتن یک امتیاز مثبت (امتیاز حضور) برای تیم‌هایی که دیدار‌های کمتری نسبت به سایرین داشتند، جدول رده بندی به عنوان جدول نهایی لیگ سال ۹۸ تنظیم شد.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر تیراندازی هیات تیراندازی خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است