Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@00:32:58 GMT

پاسخ تست کرونای رحیم استرلینگ منفی شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۸۸۲۳

پاسخ تست کرونای رحیم استرلینگ منفی شد

رحیم استرلینگ که در جشن تولد اوسین بولت شرکت کرده بود پس از علائم بیماری این ورزشکار تست کرونا داد و حالا اعلام شده که پاسخ تست این بازیکن منفی بوده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  این خبر باعث آسودگی خیال باشگاه منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس شد چرا که حالا او می‌تواند تیم گرت ساوت گیت را در دیدار‌های ملی پیش رو نیز همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکای اسپرت خبر داده که استرلینگ شرایط خوبی دارد و هیچ نشانی از بیماری ندارد، اما در روز‌های آینده بار دیگر تست کرونای دومی از او گرفته خواهد شد. این بازیکن تست کرونای خود را در کشور جاماییکا داد تا مشخص شود که آیا این بازیکن دچار این ویروس شده است یا خیر. اوسین بولت با انتشار پستی اعلام کرد که علائم این بیماری را نشان داده و از کسانی که در مدت اخیر با او در ارتباط بودند خواست که خود را قرنطینه کرده و تست کرونا دهند. جواب تست کرونای این ورزشکار قهرمان المپیک نیز هنوز اعلام نشده است. تیم ملی انگلیس در روز‌های برگزاری بازی ملی باید با دانمارک و ایسلند دیدار کند و حالا گرت ساوت گیت می‌تواند رحیم استرلینگ را نیز به اردوی این تیم دعوت کند.     

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستر سیتی تست کرونا تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، زارع زاده از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: در سال گذشته جهت جلوگیری از کاهش خسارت‌های ناشی از سیلاب، مرمت سرریز بند کرخنگان (بوروئیه هرات)، مرمت بخش‌هایی از بند رحیم آباد ابرکوه و آبگیر بند‌های مروست، مرمت آبگیر بند هرات ۲، اجرای تثبیت بالادست بند رحیم آباد و همچنین بخشی از لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی دره گاهان، دربید، سیل بند دم هفت اردکان، سیل بند ده عروس بهاباد، بند هرات ۱، بند کرخنگان، بند‌های مروست و بند بهادران ۲ با حجم بیش از ۱۹۰ هزار متر مکعب انجام شده است. 


وی افزود: لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی به منظور افزایش طرفیت آبگذری، آبگیر و کانال ها، افزایش ظرفیت مخزن بند و افزایش نفوذ پذیری انجام می‌شود. 


زارع زاده ادامه داد: باتوجه به پیش بینی وقوع احتمالی سیل در آینده، ادامه لایروبی سیل بند‌های دم هفت اردکان، بند رودخانه شور ابرکوه، بند‌های صادق آباد، بند بهادران ۲، بند بهاباد ۲ و بند‌های مروست و مرمت بند رحیم آباد در دست اقدام می‌باشد. 


مدیر بهره برداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آی منطقه‌ای یزد هدف از اجرای بند‌های تغذیه مصنوعی را مهار سیلاب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی دانست.

 
وی در پایان اظهار داشت: فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های عمومی و مجامع محلی و ایجاد باور و اعتقاد در میان عموم مردم می‌تواند کمک اصلی برای رسیدن به جبران بخش کوچکی از خسارت به سفره‌های آب زیرزمینی باشد.

دیگر خبرها

  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها
  • عجله داری که نابود شوی؟!
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • حالا نوبت رسانه‌ها است تا پیروز جنگ روایت‌ها شوند
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود