Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد در نشست با خبرنگاران به تشریح عملکرد این صندوق پرداخت.ارسلان حسن پور با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی استان در دولت تدبیر و امید در مقایسه با دوره های قبل ۶برابر شده گفت: این افزایش در حوزه طرح های صنعتی وکشاورزی استان محسوس تر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرجمع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی صندوق کارآفرینی استان به متقاضیان از ابتدای این دولت را ۱۷هزار و۲۹۸فقره ذکر کرد وافزود:مبلغ این تسهیلات پرداختی ۲۵۴بهد د میلیارد تومان بوده است.
مدیرصندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۶هزار و ۲۶۵ طرح از حمایت صندوق استان برخوردار شده اند ادامه داد:پیش بینی اشتغال زایی این طرح ها نزدیک به ۸ هزارنفت برآورد شده است.
حسن پور در تشریح جزئیات اقدامات شاخص این صندوق هم اظهارداشت:صندوق موفق شد طی سالهای ۹۳ و۹۴ در حوزه طرح های پشتیبانی جایگاه دوم وسوم کشوری را کسب کند.

وی افزود:در سالهای ذکر شده صندوق همگام با سیاست های تعریف شده بیشترین تفاهم نامه را با دستگاه های اجرایی منعقد کرد.

این مسئول با بیان اینکه طرح های بومگردی روستایی وعشایری برای نخستین بار دراستان توسط صندوق حمایت شد عنوان کرد:درهمین راستا بالغ بر ۲۰ طرح بومگردی توسط این صندوق مورد حمایت قرار گرفتند.

حسن پور راه اندازی خط تولید سرکه سیب،سردخانه نگهداری میوه جات درشهرستان دنا،سردخانه نگهداری مواد لبنی وگوشتی درشهرستان بهمئی، حمایت از صنایع تبدیلی کشاورزی ،طرح های فرآوری میوه جات ،راه اندازی بیش از ۲۰ نمایشگاه توسط کارآفرینان وتولیدکنندگان با حمایت صندوق و...را از دیگر اقدامات شاخصی ذکر کرد که برای اولین اولین بار توسط صندوق مورد حمایت قرار گرفته وراه اندازی شده اند.
وی بیان کرد:از سال ۹۲ تا کنون تعداد ۵۰ طرح توسط مسئولان ارشد کشوری دراستان افتتاح شده که تا پیش ازاین بازه زمانی سابقه نداشته ونشانگرتعاملات مطلوب درون استانی وهماهنگی های صورت گرفته دراین حوزه است.
مدیرصندوق کار آفرینی استان توجه به ظرفیت های مناطق روستایی وهمچنین توانمند سازی آنها را از اولویت های این صندوق برشمرد وگفت:طرح روستای بدون بیکار باهدف انتخاب روستاهای مستعد با همکاری مسئولان شهرستانی واستانی مرتبط در راستای اشتغالزایی جوانان بیکار جویای کار دراین مناطق سیاست مهمی است که از سال ۹۶ دنبال می شود.
وی ادامه داد:درهمین راستا ظرفیت های روستاهای مختلف احصا وسپس در کارگروه اقتصادی استان تایید می شود تا ازاین طریق گام مهمی در راستای اشتغالزایی روستاهای استان برداشته شود که درهمین زمینه اخیرا هم یک تفاهم نامه همکاری با بنیاد مسکن استان منغقد کرده ایم.

حسن پور با اشاره به اینکه طرح هر روستا یک محصول از دیگر برنامه های مهم صندوق کارآفرینی امید استان برای رونق اشتغال در روستاهاست تاکید کرد:براساس این طرح روستاهایی که بر محور تولید یک محصول خاص فعالیت می کنند شناسایی واز آنها حمایت می شود.

این مسئول افزود:روستای سربیشه گچساران از جمله روستاهایی است که در زمینه صنایع دستی فعالیت می کند وتا کنون چندین فقره تسهیلات به متقاضیان دراین روستا پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد:صندوق کارآفرینی امید استان تا کنون بالغ بر ۵۰۰ طرح صنایع دستی دراستان رابا پرداخت ۷۰ میلیارد تسهیلات مورد حمایت قرار داده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نگاه حمایتی این صندوق یادآور شد:صندوق کارافرینی امید استان موفق شد در ارزیابی ده شاخص رتبه سوم کشور را درشش ماهه نخست سال گذشته کسب کند.

حسن پور گفت:راه اندازی صندوق های خرد محلی با همکاری بسیج سازندگی استان در روستاها تحت عنوان صندوق همیار و همچنین انعقاد تفاهم نامه با بنیاد برکت با پرداخت تسهیلات ۴ درصد به سه روستا درهرشهرستان استان برای راه اندازی کسب وکار را از دیگر اقدامات انجام شده توسط صندوق استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی استان سال گذشته در زمینه جذب تسهیلات روستایی رتبه اول کشور را کسب کرد افزود:همچنین صندوق تا پایان تیرماه جاری با جذب ۱۱۸درصدی در زمینه این تسهیلات رتبه اول استان را بدست آورد.

مدیرصندوق کارآفرینی امید در پایان اظهارداشت:نظارت بر اجرای طرح ها هدف مهمی است که از طرف صندوق کارآفرینی بعد از پرداخت کامل تسهیلات دنبال می شود چرا که معتقدیم اگر طرح به درآمد زایی برسد اقساط ماهم جبران می شود.

حسن پور ادامه داد:درهمین راستا هرسال برهر طرح بین ۳تا۵ مرحله نظارت انجام می شود که همراه با مشاوره های مطلوب واوصولی به دریافت کنندگان تسهیلات است.

48

کد خبر 1425594

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت امام حسنی ها جلوه امید و بیداری است

دریافت 13 MB کد خبر 6063090 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • قطع امید بایدن از دولت نتانیاهو در غزه + فیلم
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • ضیافت امام حسنی ها جلوه امید و بیداری است
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟