Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:59:15 GMT

کنوشا مرکز جدید اعتراضات مردمی علیه نژادپرستی پلیس آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۱۴۴

کنوشا مرکز جدید اعتراضات مردمی علیه نژادپرستی پلیس آمریکا

‍‍‍‍‍‍

در ادامه اعتراضات مردم علیه شلیک پلیس به سوی یک شهروند ۲۹ ساله سیاهپوست، تعدادی از خودروها و ساختمان‌ها در شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین به آتش کشیده شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان ان، شلیک چندین گلوله توسط یک مامور پلیس به سوی یاکوب بلیک شهروند سیاهپوست، منجر به اعتراضات گسترده ای در شهر کنوشا علیه وحشیگری و نژادپرستی پلیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراضات برای دومین شب متوالی ادامه داشته و پلیس وضعیت آشوب اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش معترضان تعدادی از ساختمان ها و خودروها را به آتش کشیده اند. این مامور پلیس در حالی به سوی بلیک شلیک کرده است که 3 فرزند خردسال او در خودرو بودند.

استقرار گارد ملی آمریکا در ویسکانسین برای سرکوب اعتراضات ضد نژادپرستیاعتراضات در ویسکانسین علیه شلیک پلیس به یک سیاهپوست

این مرد سیاهپوست بر اثر شدت جراحات و وخامت اوضاع سلامتی اش در بیمارستان بستری شده است.

پلیس هیچ توضیح بیشتری درباره علت تیراندازی به سوی این سیاهپوست اعلام نکرده است. اداره پلیس ویسکانسین تنها اعلام کرده است که درباره این تیراندازی تحقیق خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده در شبکه های مجازی نشان می دهد که این مرد سیاهپوست در حال رفتن به سوی یک خودرو بوده که دو مامور پلیس به دنبال وی رفته و یکی از آنها چندین گلوله به سوی او شلیک کرده است.

از زمان قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، اعتراضات علیه نژادپرستی و رفتارهای وحشیگرانه پلیس آمریکا در سراسر این کشور گسترش یافته است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... استقرار گارد ملی آمریکا در ویسکانسین برای سرکوب اعتراضات ضد نژادپرستی اعتراضات در ویسکانسین علیه شلیک پلیس به یک سیاهپوست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استقرار گارد ملی آمریکا در ویسکانسین برای سرکوب اعتراضات ضد نژادپرستی اعتراضات در ویسکانسین علیه شلیک پلیس به یک سیاهپوست پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد ۲ برایان هوک: چین با رأی ندادن علیه ایران به امنیت اسرائیل آسیب زد ۳ وزیر دفاع یمن: مرحله آینده جنگ برای عربستان دردناک خواهد بود ۴ وعده پوتین به لوکاشنکو: بلاروس نخستین کشور دریافت کننده واکسن کرونای روسیه است ۵ لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم ۶ مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا ۷ پیوستن ۶ کشور به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه ۸ وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد مهمترین اخبار بین الملل صالحی: فصل نوینی از همکاری‌های ایران و آژانس آغاز می‌شود/ گروسی: یکی از بزرگترین همکاری‌ها را در خصوص بازرسی‌ها با ایران داریم مصاحبه| سفیر سابق ایران در لیبی: آتش‌بس برای ازسرگیری صادرات نفت است/ بازیگران دوگانه با منافع متضاد در لیبی گزارش| پامپئو در سودان به دنبال چیست؟ مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیه شلیک پلیس مامور پلیس بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی