Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@20:30:58 GMT

ترافیک در جاده چالوس به علت ریزش کوه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۴۳۹

ترافیک در جاده چالوس به علت ریزش کوه

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ امروز ۴ شهریورماه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس-کرج محدوده صخره، ریزش کوه صورت گرفت.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: به علت ریزش کوه ترافیک در آن محدوده به صورت نیمه سنگین است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت روح الله حسینیان جاده چالوس ریزش کوه مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت روح الله حسینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بازنگری محدوده‌ های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی

تین نیوز رحمت‌اله پوربابایی* :

 

 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، از تمامی دانشگاه های دولتی دارای گرایش های حمل و نقل یا راه و ترابری دعوت کرد تا در مطالعات بازنگری محدوده های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، شهریار افندی زاده با اشاره به اثرگذاری مستقیم و همه جانبه سیاست قیمت گذاری، محدوده های ترافیکی بر زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در کنار اثرات حمل و نقلی در سطح شهر تهران، گفت: برای انجام این مقوله همیاری و همفکری جامعه علمی و دانشگاهی کشور مورد نیاز است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: بر اساس حکم سی و هفتم برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، شهرداری موظف است به منظور حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا، نسبت به مطالعه و بازنگری در ماهیت و شیوه اعمال محدودیت های مکانی و زمانی تردد خودروها در تمامی مناطق شهر متناسب با سطح پیمایش، عوارض ازدحام و آلایندگی و ارائه مدل جایگزین تا حداکثر یک سال پس از ابلاغ برنامه اقدام کند.

افندی زاده با بیان اینکه حدود چهار سال از اجرایی شدن شیوه جدید کنترل محدوده های ترافیکی شهر تهران می گذرد گفت: در شرایط فعلی، آسیب شناسی و امکان سنجی بهبود آن ضروری به نظر می رسد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه انجام  مطالعات بازنگری محدوده های ترافیکی در مرحله انتخاب مشاور است افزود: از جامعه دانشگاهی و علمی کشور تقاضا شده است که در خصوص آسیب شناسی و مقایسه عملکردی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف محدوده های ترافیکی فعلی (طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا) و مقایسه با روش های پیشین (طرح ترافیک و زوج یا فرد)، بررسی اثرات حمل و نقلی، اجتماعی و زیست محیطی طرح فعلی بر محدوده ها و تمامی مناطق شهر، بررسی لزوم توسعه یا کاهش تعداد و جغرافیای محدوده های ترافیکی، بررسی انواع شیوه های محاسبه عوارض مانند تراکم مبنا (هزینه ازدحام)، مسافت مبنا، مسیر مبنا و انتخاب شیوه مناسب قیمت گذاری محدوده های ترافیکی، نحوه اعمال تخفیف های ورود به محدود ه ها برای خودروهای برقی و هیبریدی، ساکنین محدوده ها، ورود در ساعات غیراوج و ... موضوعاتی است که آمادگی داریم با ما همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، در دو نوبت آگهی فراخوان استعلام ارزیابی فنی و مالی در روزنامه همشهری در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۱۹و۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در روزنامه همشهری منتشر کرده که علاقه مندان به مشارکت در فرآیند انتخاب مشاور از ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ می توانند برای دریافت اسناد و مدارک به این سازمان مراجعه کنند. 

گفتنی است: در حال حاضر، در راستای مدیریت تقاضای استفاده از خودروی شخصی در شهر تهران، دو طرح مدیریتی به نام های محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا استفاده می شود که هر یک با مکانیزم خاصی تردد خودروهای سواری در محدوده را کنترل می کنند.تاکنون خودروهای شخصی با خرید طرح می توانند جواز ورود و تردد در محدوده طرح ترافیک را دریافت کنند. همچنین تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا در هر فصل از سال به میزان ۲۰ روز مجاز است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!
  • ◄ بازنگری محدوده‌ های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی
  • جزئیات تغییرات جدید محدوده طرح ترافیک تهران
  • اعلام تغییرات جدید در طرح ترافیک تهران