Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@02:12:17 GMT

حمایت حقوقی ها، موجب ثبات روند صعودی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۸۵۶

حمایت حقوقی ها، موجب ثبات روند صعودی خواهد شد

همانگونه که از معاملات امروز بازار سرمایه نیز مشهود بود، حمایت‌های خوبی توسط اشخاصی حقوقی از سهام بزرگ بازار صورت پذیرفت که منطقاً این حمایت‌ها برای اطمینان بخشی به سرمایه گذاران خرد کاملاً ضروری بود. به گزارش پول نیوز، عبدالله دریابر، معاون خدمات مالی شرکت تأمین سرمایه امید در خصوص روند معاملات در دو جلسه معاملاتی اخیر بیان داشت: فشار فروشی که در دو هفته گذشته در بازار سرمایه حاکم بود، باعث جذاب شدن قیمت بسیاری از سهام شرکت­ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می­رسد چنانچه این حمایت­ها در معاملات امروز و فردا با حجم قابل قبول ۱۵ هزار میلیارد تومانی حاکم باشد، ترس و هیجانات سرمایه­ گذاران خرد کاسته شده و روند بازار به روند طبیعی و منطقی بازگردد و از هفته آتی روند صعودی بازار مجددا شکل گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: به سهامداران توصیه می‌شود از معاملات شتابزده و هیجانی پرهیز کنند و گزارش ­های مالی شرکت­‌ها را رصد کنند. عوامل بنیادی همانند نرخ ارز نیمایی و قیمت­های جهانی محصولات که آثار آن در گزارش فروش تیر و مرداد شرکت­ها مشهود است را با دقت بررسی کنند. با توجه به ارزندگی بسیاری از شرکت­ها، به نظر می­رسد فرصت خرید پلکانی سهام فرا رسیده است.

دریابر در ادامه با ارائه پیش بینی نسبت به روز‌های آتی بازار اظهار داشت: بسیاری از فروش­‌های چند روز اخیر ناشی از ترس و هیجان کاذب بوده است و با افزایش خرید حقوقی­ ها، اعتماد مجدد سرمایه­ گذاران خرد به بازار سرمایه جلب خواهد شد و بسیاری از اشخاص حقیقی مجدداً وارد بازار خواهند شد.

وی ادامه داد: روند بازار پس از فروکش کردن هیجات اخیر، صعودی خواهد بود. موضوع مهم دیگر نقش پررنگ حقوقی ­ها در مواقع خاص است که آن را در بازار نمی­توان نادیده گرفت، لیکن در میان مدت سرمایه­ گذاران خرد، نقش بسزایی خواهند داشت. همانگونه که آمار‌ها نیز نشان­ می­دهند شاهد افزایش تعداد سهامداران حقیقی در بازار سرمایه هستم و با فعال شدن تعداد زیادی از این اشخاص، به تدریج سهامداران حقیقی نقش اصلی این بازار را بر عهده خواهند گرفت.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص بورس بورس اوراق بهادار بورس تهران معاملات بورس بازار سرمایه گذاران خرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت