Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور گفت: اگر المپیک برگزار شود تمام تلاشمان را برای حضور در المپیک انجام داده و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر تمرینات تیم‌ها را آغاز کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید محسن رضوانی ظهر امروز در مجمع انتخباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان کردستان که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش‌وجوانان در این شهر برگزار شد، با بیان اینکه فدراسیون‌ شنا از ویروس کرونا به شدت آسیب دیده است، اظهار داشت: متأسفانه در این ایام کرونایی ورزش‌های آبی بیشترین آسیب را دیده و فعالیت ورزشکاران به‌طور کلی تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان کردستان گفت: فدراسیون هیچ دخالتی در انتخاب افراد ندارد و بهترین گزینه براساس سوابق با رأی اعضاء مجمع انتخاب خواهد شد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور تصریح کرد: امیدواریم «ملک‌الکلامی» رئیس هیئت استانی با تعامل و دور هم جمع کردن خانواده شنا و با استفاده از همه نیروها باعث پیشرفت این رشته در استان کردستان که سرشار از استعداد است، شوند.

وی درباره تخریب استخرهای شنا در استان گفت: متأسفانه بسیاری از افرادی که استخرهای شنا را اجاره کرده، تنها قصدشان درآمدزایی بوده و بعد از مدتی این اماکن به طور کلی تخریب خواهد شد.

رضوانی درباره وضعیت این رشته در کردستان می‌گوید: استان کردستان جوانان با استعدادی در این رشته دارد و سال گذشته در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر، خوش درخشیدند و نتایج قابل قبولی کسب کردند.

وی درباره وجود دریاچه زریبار در مریوان نیز اظهار کرد: استان کردستان باتوجه به امکانات مناسبی از جمله دریاچه زریبار که هرساله مسابقات آب‌های آزاد در این دریاچه برگزار می‌شود، می‌تواند پیشرفت بهتری در این رشته داشته باشد.

رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو: شناگران ایرانی در سلامت کامل هستندشیرجه شناگران خراسان رضوی به سمت مدال‌آوری / شاخص‌های شناگران بهبود یافت

برگزاری مسابقات قهرمانی آب‌های آزاد آسیا در دریاچه زریبار مریوان

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور عنوان کرد: از آنجا که هرساله مسابقات آب‌های آزاد را در دریاچه زریبار داشته‌ایم، امیدواریم مسابقات آسیایی را نیز در زریبار برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اگر المپیک برگزار شود تمام تلاشمان را برای حضور در المپیک انجام داده و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر تمرینات تیم‌ها را آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور به موفقیت‌های اخیر فدراسیون در کشور و میادین بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سه سال گذشته با پیگیری‌ها و زحمات کل مجموعه فدراسیون و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، به دستاوردهای بسیار مهمی در هر سه بخش شنا، شیرجه و واترپلو دست پیدا کرده، هرچند باید کارشناسان درباره عملکرد فدراسیون نظر بدهند اما این موفقیت‌ها غیرقابل انکار است.

به گفته وی، ملی‌پوشان واترپلو در بازی‌های آسیایی جاکارتا دست به یک شگفتی زدند، به طوری‌که بعد از 44 سال مدال کسب کرده و با شکست تیم چین، عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کردند، کمااینکه سال گذشته نیز، ملی‌پوشان ایران در رشته شنا مسابقات قهرمانی آسیا در سه رده سنی به مدال رسیدند.

رضوانی یادآور شد: واترپلوئیست‌های جوان ایران نیز سال گذشته به یک مدال برنز دست یافتند که ادامه روشنی بعد از مدال بازی‌های جاکارتا بود. رکورد شنای 200 متر قورباغه نیز بعد از گذشت یک دهه توسط یک جوان 17 ساله شکسته شد.

انتهای پیام/489/ ز

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... شناگران پیشتاز بانوان یک، قهرمان جام سرداران شهید آذربایجان شدند بازی با سلامت و جان شناگران همدان؛ در امنیت و بهداشت استخرها بازنگری شود قهرمانی شناگران نوفلاح الف در مسابقات جام هفته وحدت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شناگران پیشتاز بانوان یک، قهرمان جام سرداران شهید آذربایجان شدند بازی با سلامت و جان شناگران همدان؛ در امنیت و بهداشت استخرها بازنگری شود قهرمانی شناگران نوفلاح الف در مسابقات جام هفته وحدت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۲ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۵ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۶ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۷ اصفهان| دانیال اسماعیلی‌فر به تیم فوتبال سپاهان پیوست ۸ ورود به استان مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر گزارش| روزگار ناخوش سومین قله مرتفع ایران / زخم وندالیست‌ها بر تن سبلان ‌/ تخریب گسترده سرمایه ملی برداشت برابر ایران از میادین مشترک نفتی/ تحریم‌ها تولید را متوقف نکرد/ بسیاری از ‌قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شده‌اند معاون وزیر ورزش و جوانان‌: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا دو ماه آینده در بورس واگذار می‌شوند مهمترین اخبار تسنیم روحانی در پاسخ به تسنیم: مهمترین توصیه رهبری به دولت در طول این ۷ سال «اقتصاد مقاومتی» بود سخنگوی وزارت خارجه: گزارش‌های آژانس بهترین مرجع کاهش تعهدات ایران است وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی تشکر رهبر انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها نقشه صهیونیست‌ها برای برگزاری کنفرانس سازش با نظارت آمریکا/ کدام کشورها پاسخ مثبت دادند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیرجه و واترپلو کشور رئیس فدراسیون شنا دریاچه زریبار استان کردستان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، فدراسیون جهانی شمشیربازی با توجه به اتمام فصل رویدادهای گزینشی المپیک و لحاظ کردن امتیاز تیم های شرکت کننده و همچنین رنکینگ جهانی، فهرست تیم های المپیکی شده در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان و بانوان را نهایی و اعلام کرد.

بر این اساس نام تیم ملی اسلحه سابر مردان ایران در فهرست تیم های المپیکی این اسلحه قرار گرفته است. تیم ایران سهمیه خود را درجریان جام جهانی مجارستان قطعی کرد که با توجه به فهرست اعلام شده، از طرف فدراسیون جهانی هم تایید رسمی شده است.

رقابت های شمشیربازی المپیک در هر اسلحه با حضور ٨ تیم برگزار می شود. ایران در کنار کره جنوبی، آمریکا، مجارستان، فرانسه،ایتالیا، مصر و کانادا تیم های حاضر در اسلحه سابر مردان هستند.

رقابت های شمشیربازی المپیک در بخش انفرادی هم برگزار می شود. بر اساس فهرست اعلام شده توسط فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به واسطه سهمیه تیمی که در اختیار دارد، در بخش انفرادی اسلحه سابر بازی ها سه نماینده خواهد داشت.

کد خبر 6064504

دیگر خبرها

  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار