Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی الیاسی مدیرآموزش، توسعه و تعالی کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند در نشست هم اندیشی جهت حمایت از دانش آموزان کمتر برخوردار سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰، شیوع ویروس کرونا را عاملی جهت تغییر احتمالی روش تحصیل در امسال دانست و گفت: با اعلام آمار از سوی آموزش و پرورش و نهاد‌های حمایتی منطقه بالغ بر ۲۰ هزار دانش آموز، دسترسی به آموزش را ندارند که با تغییر احتمالی روش تحصیل در امسال و رفتن به سوی آموزش‌های مجازی احتمال افزایش این آمار نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی و حمایتی می‌خواهیم که با ارائه پیشنهادات و راه کار‌های سازنده زمینه حمایت از این کودکان را فراهم آورند.

مدیرآموزش، توسعه و تعالی کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد اروند هر ساله در بودجه خود مبلغی را به آموزش اختصاص می‌دهد، اظهار داشت: بودجه امسال پیش از شیوع ویروس کرونا تخصیص پیدا کرده و امکان تغییر وجود ندارد؛ اما با همین منابع محدود براساس اولویت‌ها و راه کار‌های پیشنهادی مناسب تلاش خواهیم کرد تا حمایت خود را از این دانش آموزان، دریغ نکنیم و بستر تحصیل این عزیزان را فراهم سازیم.

الیاسی با توجه به اینکه، خرید تبلت برای کودکانی که امکان دسترسی به تکنولوژی روز برای آموزش به روش مجازی را ندارند از جمله پیشنهاداتی بود که در این نشست بیشترین رأی موافق را داشت، تصریح کرد: با توجه به بودجه موجود این احتمال وجود دارد که نتوانیم برای همه این دانش آموزان تبلت خریداری کنیم، اما شاید بتوان راه کار‌ها و شیوه‌های دیگری برای بهره مندی از فضای آموزش مجازی ایجاد کرد.

در این نشست ضمن ارزیابی مشکلات و نظرات حاضرین در جمع، قرار بر این شد در نشست بعدی پیشنهادات بیشتری با هم فکری سرگروه‌های آموزش و پرورش برای پایین آوردن هزینه‌های آموزش مجازی برای کودکان کمتر برخوردار ارائه و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش مجازی آموزش مجازی ویروس کرونا منطقه آزاد اروند دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • حمایت دانش آموزان سیستانی و بلوچ از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان