Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:02:50 GMT

یورگن کلوپ: برای فینال با آرسنال آماده هستیم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۱۱۱۱

یورگن کلوپ: برای فینال با آرسنال آماده هستیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد تیمش برای دیدار مقابل آرسنال آماده خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته با اقتدار و فاصله ای قابل توجه قهرمان لیگ برتر شد و به انتظار سی ساله هوادارانش پایان داد. با توجه به قهرمانی آرسنال در جام حذفی، این دو تیم هفته دیگر در سوپرجام انگلیس به مصاف یگدیگر خواهند رفت و امروز مرسی سایدی ها برای افزایش آمادگی دیدار دوستانه مقابل سالزبورگ برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ در مورد این دیدار و مسابقه حساس مقابل آرسنال صحبت کرده است.

 

 

یورگن کلوپ گفت: "ما چند بازیکن در بازی دوستانه مقابل سالزبورگ چند دقیقه دیگر فرصت خواهیم داد تا بتوانیم به مرز آمادگی کامل نزدیک شویم. اما من در گذشته نیز گفته ام که قرار نیست تمرینات ما با ریتم کندتری نسبت به گذشته برگزار شود، زیرا ما باید به زودی در سوپرکاپ انگلیس به مصاف آرسنال برویم و در ادامه نیز یک فصل کامل پیش روی بازیکنان خواهد بود.

 

بعد از دیدار مقابل آرسنال، بسیاری از بازیکنان ما به اردوی تیم ملی کشورشان مب روند و آنجا برای بازی های ملی آماده خواهند شد، بنابراین آنها باید در در ترکیب کشورشان نیز بازی کنند و حالا برای رسیده به مرز آمادگی به تمرینات مناسب نیاز دارند. آخر هفته سختی پیش روی ما خواهد بود، اما ما تا حد امکان برای بازی با آرسنال اماده ایم."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه  اوسمار لوس ویرا  سرمربی برزیلی پرسپولیس گفت از جنوب برزیل و منطقه ای می آید که ستاره های بسیاری به دنیای فوتبال معرفی کرده است.
اوسمار گفت اگر بخواهد از فوتبالیست‌های مطرح منطفقه خودش نام ببرد می تواند یک تیم ملی برزیل را معرفی کند و تعداد این نفرات زیاد است.

اوسمار به رونالدینیو اعجوبه فوتبال برزیل که بسیاری او را یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال می دانند اشاره کرد و گفت این ستاره هم از منطقه ای که او رشد کرده به دنیای فوتبال معرفی شده است.

اما جالب ترین بخش صحبت‌های اوسمار جایی بود که گفت او کاشف آلیسون بکر دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه لیورپول بوده است.در واقع اوسمار تاکید کرد او بود که آلیسون را از خانه شان بیرون برد و همراه برادرش فوتبالیست کرد.

آلیسون بکر بعد از حضور در فوتبال اروپا ابتدا در باشگاه آ اس رم ایتالیا درخشید و سپس با انتقالی 70 میلیون پوندی راهی لیورپول شد و با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

حالا یورگن کلوپ که سرمربی مورد علاقه اوسمار هم هست بخشی از موفقیت‌هایش در لیورپول را باید مرهون نگاه سرمربی پرسپولیس باشد که چنین استعداد بزرگی را کشف کرد و به دنیای فوتبال شناساند.

جالب اینکه جورسی اینیسیو مربی فعلی دروازه بان‌های پرسپولیس هم در تیم زیر 15 سال برزیل مربی آلیسون بکر بوده است.

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!