Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین - بهاره خسروی :مراسم معارفه نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش منطقه ۱۰ با حضور«غلامعلی ارغوانی» مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰، «محمدرضا قربانی» مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و جمعی از مدیران آموزش و پرورش منطقه ۱۰ برگزار شد. 
در این مراسم «غلامعلی ارغوانی» مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ با اشاره به تعامل و همکاری خوب آموزش و پرورش منطقه ۱۰ با مجمع خیران مدرسه ساز و تشکر از خدمات این مجموعه به دانش آموزان افزود:« مدرسه گل نراقی در مقطع متوسطه اول پسرانه ، مدرسه حضرت زهرا (س)  در مقطع دوره اول ابتدایی دخترانه ، مدرسه ملکه هاشمی شریف آباد در مقطع دوره اول ابتدایی پسرانه  از مدارس خیر سازی هستند که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آماده پذیرش دانش آموزان می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
ارغوانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و بافت فرسوده منطقه ۱۰ در ادامه گفت:« منطقه ۱۰ تهران یکی از مناطق فرسوده پایتخت است که تراکم دانش آموزی بالایی دارد و بیشتر مدارس آن فرسوده است و این مشکل، استفاده از تجربیات و حضور خیران مدرسه ساز را در منطقه بیشتر می طلبد. به همین دلیل زنجیره ارتباط با خیرین مدرسه ساز قطعا با استفاده از ظرفیت های منطقه و همراهی مجمع خیران محکم تر و اثر گذارتر می شود. در واقع هدف، خدمت و اعتلای سیستم آموزشی است تا دانش آموزان بتوانند از امکانات بهینه فضاهای آموزشی برای تحصیل ، رشد و شکوفایی بهره مند شوند.»


همچنین در ادامه مراسم «محمدرضا قربانی» مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران، حضور خیران مدرسه ساز در منطقه ۱۰ و استفاده از ظرفیت نهاد ها و ارگان های منطقه برای تسریع در روند مدرسه سازی را نقطه عطفی برای اعتلای دانش و آموزش عنوان و اعلام کرد که برپایی جلسات مستمر با نهاد ها ، کمک شایانی به جذب خیران مدرسه ساز برای نوسازی مدارس فرسوده منطقه ۱۰ می کند.
در ادامه این جلسه «محمدرضا سید زنوزی » به عنوان نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران در آموزش و پرورش منطقه ۱۰ معرفی شد. 

کد خبر 543559 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش منطقه ۱۰ مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش منطقه ۱۰ مدرسه و مدارس آموزش و پرورش منطقه ۱۰ مجمع خیرین مدرسه ساز خیران مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری استان در روز گذشته با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و این سوال که «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟» اذعان می‌شود این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، مراتب پس از بررسی‌های انجام شده، معلم مربوط برای ارائه توضیحات به هیئت تخلفات اداری دعوت شد که پس از استماع سخنان او و بررسی شواهد، تخلف معلم مدرسه محرز و رأی هیئت رسیدگی به تخلفات در همان ماه صادر شد.

بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء رفتار ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی