Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@04:21:03 GMT

فارس| زمین لرزه ۴.۵ ریشتری خنج خسارتی در پی نداشت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۱۳۰۷

فارس| زمین لرزه ۴.۵ ریشتری خنج خسارتی در پی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان فارس گفت: زمین لرزه ۴.۵ ریشتری شهرستان خنج هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشت. - اخبار استانها -

رحیم آزادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: زمین‌لرزه خنج به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 8 کیلومتری که در ساعت  16:46 ‌امروز رخ داد خسارت جانی و مالی به دنبال نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به محض وقوع زمین لرزه تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شدند، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و گزارش‌های دریافتی از سوی مسئولان شهرستان خنج وقوع این زمین لرزه، نیازی به انجام اقدام امدادی نداشته است.

زلزله 4.5 ریشتری ‌"خنج" در استان فارس را لرزاند + جزئیات13 هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل و زلزله در کرمانشاه بازسازی شداز واحدهای زلزله‌زده کرمانشاه چه خبر؟ / بازسازی 1487 واحد تخریبی هنوز ‌باقی مانده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان فارس همچنین ادامه داد: نیروهای امدادی و عملیاتی تا 24 ساعت در حالت آماده‌باش خواهند بود.

انتهای پیام/424/ ز

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... زلزله ۴.۵ ریشتری ‌"خنج" در استان فارس را لرزاند + جزئیات ۱۳ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل و زلزله در کرمانشاه بازسازی شد از واحدهای زلزله‌زده کرمانشاه چه خبر؟ / بازسازی ۱۴۸۷ واحد تخریبی هنوز ‌باقی مانده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زلزله ۴.۵ ریشتری ‌"خنج" در استان فارس را لرزاند + جزئیات ۱۳ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل و زلزله در کرمانشاه بازسازی شد از واحدهای زلزله‌زده کرمانشاه چه خبر؟ / بازسازی ۱۴۸۷ واحد تخریبی هنوز ‌باقی مانده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۵ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۶ برداشت برابر ایران از میادین مشترک نفتی/ تحریم‌ها تولید را متوقف نکرد/ بسیاری از ‌قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شده‌اند ۷ گزارش| رنگ زرد طلای سرخ / بازار بی‌رمق زعفران ‌/ معیشت هزاران خانوار در خراسان جنوبی به خطر افتاد ۸ برادر بزرگ آیت الله علم الهدی درگذشت + جزئیات زمان تشییع مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ورود به استان مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد گزارش| روزگار ناخوش سومین قله مرتفع ایران / زخم وندالیست‌ها بر تن سبلان ‌/ تخریب گسترده سرمایه ملی برداشت برابر ایران از میادین مشترک نفتی/ تحریم‌ها تولید را متوقف نکرد/ بسیاری از ‌قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شده‌اند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ظریف در دیدار با گروسی: آژانس باید اصول بی‌طرفی و حرفه‌ای گری را رعایت کند بشار اسد مهندس «عرنوس» را مامور تشکیل دولت کرد وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی تشکر رهبر انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس ۴ ۵ ریشتری زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بررسی روند بازسازی واحد‌های خسارت دیده از زلزله  گفت: با هماهنگی خوب اعضای ستاد بازسازی و همکاری بانک‌های عامل  تاکنون از مجموع ۳ هزار ۲۲۰ واحد تخریب شده در سه زلزله  ۲ سال گذشته خوی عملیات بازسازی ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تکمیل و بهره برداری رسیده است.

رهبردین افزود: بقیه واحده‌ها نیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۷ درصد در مراحل پایانی عملیات بازسای قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین از اتمام  بازسازی جایگاه‌های دامی در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: با تلاش جهاد کشاورزی استان و مشارکت و همکاری روستائیان و شهرداری خوی ۳ هزار و ۵۲۲ واحد جایگاه دامی تخریب شده در زلزله‌های خوی بازسازی و به روستائیان تحویل شده است.

رهبر دین به بازسازی زیرساخت‌های روستا‌های خسارت دیده درزلزله‌های خوی هم اشاره کرد و گفت: در ۱۲ روستای خسارت دیده طرح‌های هادی و آبرسامی در ۴ روستا اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی از پایان ساخت خانه بهداشت روستای مرتضی قلی کندی هم خبر داد و اضافه کرد: سالن ورزشی این روستا هم با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی باشاره به پیشرفت ۵۰ درصد مدارس خسارت در زلزله‌های خوی هم گفت: ۱۴ باب مدرسه  با ۱۲۳ کلاس درس با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بازسازی و احیا است تا درمهرماه و سالتحصلی جدید آماده بهر برداری شوند.

در بررسی روند بازسازی مناطق زلزله خوی جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان استانی و شهرستانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی را همراهی می‌کردند.

دیگر خبرها

  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند