Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@09:45:16 GMT

سه پروژه اشتغال‌زایی خدماتی در سرخس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۱۴۶۸

سه پروژه اشتغال‌زایی خدماتی در سرخس افتتاح شد

رجبی مقدم از بهره‌برداری سه پروژه اشتغال‌زایی خدماتی ویژه مددجویان بهزیستی همزمان با هفته دولت در شهرستان سرخس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محمد رضا رجبی مقدم، فرماندار سرخس عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: با تلاش‌ها و مساعدت اداره بهزیستی سه مددجوی بیکار تحت پوشش توانستند با تسهیلات اعطایی (وام 4 درصد) زمینه اشتغال خود و چند نفر دیگر را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرخس افزود: واحدهای صنفی افتتاح شده شامل یک مغازه خشکشویی، محل توزیع آب تصفیه با استفاده از کارت و یک واحد نانوایی سنتی است.

وی اعتبارات این سه پروژه را بالغ بر 105 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: ایجاد واحد نانوایی توسط مددجوی سرپرست خانوار دارای یک فرزند معلول در روستای قوش سربوزی با آورده 20 میلیون تومان و دریافت وام 35 میلیونی با استفاده از تبصره 16 قانون بودجه سال 98، راه‌اندازی شده است.

رجبی مقدم خاطرنشان کرد: واحد صنفی خشکشویی نیز با مدیریت فردی رها شده از اعتیاد و پاکی 10 ساله با آوره 50 میلیون و تسهیلات 35 میلیونی بهره‌برداری شد.

فرماندار سرخس بیان کرد: همچنین سرمایه‌گذاری برای توزیع آب تصفیه با آورده 20 میلیونی از سوی فردی معلول از پروژه‌های امروز بود که برای تعداد 5 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، احمد احمدی‌صدر با بیان اینکه ۹ گام تربیتی آموزشی درمانی برای معتادین متجاهر طراحی شده است و اعتقاد داریم که سم‌زدایی کافی نیست. افزود: در گذشته در مراکز کشور رویکردی وجود داشته است که سم‌زدایی معتادین صورت می‌گرفت، اما دوباره به اعتیاد باز می‌گشتند.
وی افزود: اگر به غیر از سم‌زدایی گام‌های سلامت جسمانی، هویت بخشی، معنویت درمانی، حرفه آموزی مقدماتی، حمایت از خانواده‌ها، حرفه آموزی تخصصی و ورود به اشتغال و بازار کار، باز اجتماعی شدن و صیانت پس از خروج رخ ندهند، تمام هزینه‌های اعمال شده به هدر خواهد رفت.
احمدی صدر گفت: گام‌های حرفه‌آموزی مقدماتی و ورود به بازار کار و اشتغال دو مورد از مهم‌ترین گام‌های اجرایی هستند و برای این امر مراکز پویش به نام پویش‌شهر راه‌اندازی شدند که این پویش‌شهر‌ها حرفه‌آموزی و وصل کردن به بازار کار و اشتغال را برای این عزیزان انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: در تمام مراکز ماده ۱۶ مراکز پویش راه‌اندازی شده‌اند و مراحل ثبت‌نام انجام شده و آموزش آغاز شده است. 
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: برخی از مراکز پویش مانند مرکز پویش یاورشهر ۹، همزمان با افتتاح مرحله دوم یاورشهر ۹ کلنگ زنی‌اش انجام شده است و امسال به بهره‌برداری خواهد رسید تا تعداد مراکز پویش افزایش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • معدوم سازی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در نهبندان
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند
  • اشتغال‌زایی برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان کردستان
  • پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی بوشهر