Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@05:12:37 GMT

جزییات خسارت زلزله در استان فارس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۰۱۶

جزییات خسارت زلزله در استان فارس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: گزارشی مبنی بر خسارت زمین لرزه ۴.۵ ریشتری خنج دریافت نشده و خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

به گزارش مشرق، رحیم آزادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر بعدازظهر امروز در عمق هشت کیلومتری زمین، خنج را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زلزله ۵.۱ ریشتری ‌گیلانغرب را لرزاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: گزارشی مبنی بر خسارت این زمین‌لرزه دریافت نشده و خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

خنج از شهرهای جنوبی فارس است.

این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اخبار حوادث زلزله استان فارس مشرق زمین لرزه خسارت خسارت مالی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سه میلیارد دلاری به چین بر اثر بلایای طبیعی در یک فصل

وزارت مدیریت اضطراری در گزارش امروز شنبه خود به خسارت‌های ناشی از چندین یخبندان، یک زمین لرزه ۷.۱ ریشتری در شمال غربی منطقه سین‌کیانگ، رانش‌های زمین در استان جنوب غربی «یونان» و سیل در رود زرد اشاره کرد.

از خبرگزاری رویترز، این وزارتخانه در گزارش خود اعلام کرد که این بلایای طبیعی منجر به مرگ ۷۹ نفر شده در حالیکه ۱۱۰ هزار نفر به جابجایی اضطراری نیاز داشته و ۱۰.۴ میلیون نفر در ۲۶ منطقه و استان در این مدت زمان تحت تاثیر قرار گرفتند.

سایر بلایای طبیعی شامل طوفان‌های شن در شمال غربی، آتش‌سوزی‌های جنگلی در جنوب غربی و جنوب و یک خشکسالی در جنوب غربی چین می‌شود که ۴۲۴ هزار هکتار از مساحت زمین‌های کشاورزی را تحت تاثیر قرار داده است.

به دنبال این گزارش، امروز شنبه یک زمین لرزه ۵.۷ ریشتری در منطقه خودمختار تبت به وقوع پیوست، اما خسارت یا تلفات ناشی از این زمین لرزه گزارش نشده است.

منبع: ایرنا

tags # چین سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • اعلام آموزش غیرحضوری مدارس برخی از شهرستانهای فارس
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟
  • خسارت سه میلیارد دلاری به چین بر اثر بلایای طبیعی در یک فصل
  • زلزله شدید چین را لرزاند
  • ۱۴ واحد مسکونی بر اثر سیلاب خسارت دید/بررسی ها ادامه دارد