Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دبجیاتو، سامسونگ از سال آینده تولید سری نوت را کنار می‌گذارد و به همین دلیل گلکسی S21 از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. قلم S Pen فقط با گرانقیمت ترین پرچمدار این سری یعنی گلکسی S21 الترا سازگار خواهد بود.

در این گزارش نوشته شده که گلسی S21 در حال حاضر با اسم رمز «Unbound» در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری گلکسی S21 سه مدل خواهد داشت و اگر سامسونگ تغییری در نحوه نامگذاری گوشی‌هایش اعمال نکند، این سه مدل گلکسی S21، گلکسی +S21 و گلکسی S21 الترا نام خواهند گرفت. قلم S Pen فقط همراه با مدل الترا به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده که عرضه سری نوت ۲۱ در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سامسونگ ممکن است گلکسی Z فولد ۳ را نیز همراه با قلم S Pen روانه بازار کند. اگر این پیش بینی درست از آب در بیاید، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ تنها پرچمداری خواهد بود که این سازنده کره‌ای در نیمه دوم سال بعد به بازار عرضه می‌کند.

اگر این شایعه درست باشد، سامسونگ ضرر قابل توجهی را از لحاظ صادرات گوشی خواهد دید. این شرکت معمولاً ۱۰ میلیون واحد از گلکسی نوت جدید را پیش از پایان سال صادر می‌کند و بسیار بعید به نظر می‌رسد بتواند چنین آماری را برای گوشی تاشوی خود حداقل تا چند سال آینده تکرار کند.

سامسونگ همچنین از لحاظ حجم تولید نمایشگر تاشو با فناوری UTG برای گلکسی Z فولد ۳ در تنگنا قرار خواهد گرفت. این شرکت در حال حاضر ماهانه ۶۰۰ هزار نمایشگر UTG تولید می‌کند و قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی ظرفیت تولید را به ۱ میلیون برساند. بنابراین توانایی تولید گوشی تاشو در حجم بسیار بالا همانند سری نوت را نخواهد داشت.

اگر این خبر صحت داشته باشد، به این معنی است که گلکسی نوت ۲۰ آخرین گوشی از خانواده نوت بوده و کاربران باید با این سری خاطره انگیز خداحافظی کنند. احتمالاً سامسونگ قصد دارد با کنار گذاشتن تولید سری نوت مسیر را برای حضور قدرتمند سری گلکسی Z فولد در بازار هموار کند. عرضه این گوشی تاشو با قلم S Pen طرفداران سری نوت را به خرید این گوشی سوق خواهد داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی گوشی هوشمند گلکسی S21 سری نوت قلم S Pen

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت

HMD Global به عرضه‌ گوشی نوکیا ادامه می‌دهد؛ اما امسال می‌خواهد گوشی‌هایی با برند اختصاصی خودش نیز عرضه کند. یکی از دستگاه‌های موردانتظار این شرکت HMD Pulse نام دارد که وب سایت مای‌اسمارت‌پرایس رندرهایش را فاش کرده است.

گوشی Pulse احتمالاً نمایشگر ۶٫۵۶ اینچ IPS LCD با وضوح +HD و حاشیه‌های نسبتاً بزرگ خواهد داشت. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده‌ی Unisoc T606 به‌همراه ۴ یا ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است.

براساس ادعای مای‌اسمارت‌پرایس، گوشی HMD Pulse به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. به احتمال زیاد HMD روی مدل‌های پلاس و پرو این گوشی نیز کار می‌کند.

براساس آنچه در رندر‌ها می‌بینیم، گوشی HMD Pulse قرار است در رنگ‌های آبی و مشکی و صورتی روانه‌ی بازار شود. طراحی این گوشی تا حد زیادی ما را یاد نوکیا C32 می‌اندازد. گوشی Pulse احتمالاً در ماه جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد.

برند HMD افزون‌بر سری Pulse احتمالاً روی گوشی‌های سری Legend (شامل مدل‌های عادی و پلاس و پرو) نیز کار می‌کند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد