Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:08:40 GMT

حضور نکونام در تیم فوتبال فولاد ادامه می یابد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۲۴۵

حضور نکونام در تیم فوتبال فولاد ادامه می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی عصر امروز در نشست خبری با ابراز رضایت از عملکرد جواد نکونام در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: جواد نکونام در فصل آینده لیگ برتر فوتبال نیز هدایت تیم فولاد خوزستان را به عنوان «سرمربی» این تیم بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: در فصل آینده لیگ برتر فوتبال با آمادگی بیشتر تیم عنوان بهتری را از فصل گذشته به دست می‌آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی (مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان) روز گذشته نیز با جدایی سعید آذری از این باشگاه مخالفت کرد و تا آذری همچنان مسئولیت مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده خواهد داشت.

تیم فولاد خوزستان در پایان نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ۵۱ امتیاز مقام سوم را کسب کرد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا راه یافت.

کد خبر 5008536

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان ورزش خوزستان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست