Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:15:26 GMT

تورنمنت چهارجانبه والیبال لیگ برتر شروع شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۴۶۱

تورنمنت چهارجانبه والیبال لیگ برتر شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این تورنمنت سه روزه که تا ۶ شهریورماه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل درحال برگزاری است، تیم‌های شهرداری گنبد، هورسان رامسر، خاتم اردکان و لبنیات هراز آمل حضور دارند.

در نخستین دیدار این تورنمنت شامگاه سه شنبه تیم هورسان رامسر با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ تیم خاتم اردکان یزد را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین دیدار این مسابقات نیز تیم لبنیات هراز آمل میزبان مسابقات به مصاف تیم شهرداری گنبد رفته است.

در روز دوم این رقابتها از ساعت ۱۶ عصر چهارشنبه ابتدا تیم شهرداری گنبد به مصاف تیم خاتم اردکان می‌رود و در دومین دیدار باشگاه لبنیات هراز آمل میزبان از تیم هورسان رامسر دیگر تیم مازندرانی میزبانی خواهد کرد.

همچنین عصر روز پنجشنبه و درآخرین روز این مسابقات تیم‌های هورسان رامسر و شهرداری گنبد رو در روی هم قرار می‌گیرند و در آخرین دیدار این تورنمنت تیم‌های لبنیات هرازآمل و خاتم اردکان به مصاف هم خواهند رفت.

این تورنمنت به میزبانی باشگاه لبنیات هراز آمل و در راستای آماده سازی این تیم برای فصل پیش رو رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حال برگزاری است.

تیم لبنیات هراز آمل با انصراف تیم کاله مازندران، جایگزین این تیم درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شد.

مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور آغاز می‌شود، با دو تیم لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر حضور دارد.

کد خبر 5008441

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال آمل محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین لبنیات هراز آمل شهرداری گنبد هورسان رامسر خاتم اردکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فینال تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان امروز با حضور دو نماینده از کشورمان پیگیری شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در دیدار فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این حساب تیم ۱۱ نفره ایران در این رقابتها با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت بودند.

فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی تیم ملی بودند.

کد خبر 6085676

دیگر خبرها

  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر