Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@10:37:49 GMT

طرز تهیه نون خامه ای خوشمزه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۷۶۵

طرز تهیه نون خامه ای خوشمزه

این دستور پخت بسیار ساده میباشد و در زمان کمی با خامه تهیه و آماده ی سرو میشود. برای آشنایی با دستور پخت این شیرینی، مطلب زیر را دنبال کنید.

طرز تهیه ی نون خامه ای خوشمزه

مواد لازم:

۱ فنجان آب
۵/۳ قاشق غذاخوری کره
۱ قاشق غذاخوری شکر
۱/۸ قاشق غذاخوری نمک
۱ فنجان آرد چند منظوره
۴ عدد تخم مرغ
۱ فنجان خامه سنگین
۱/۴ فنجان پودر قند

دستور پخت:

فر را از قبل تا ۴۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سینی پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک قابلمه متوسط ​​، آب ، کره ، شکر و نمک را روی حرارت متوسط ​​مخلوط کنید. پس از اینکه بطور کامل مخلوط شدن، از روی حرارت برداشته و آرد را اضافه کرده.و هم بزنید.

بگذارید پنج دقیقه بماند. با دست یا با استفاده از میکسر دستی تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و هر سری خوب مخلوط کنید. مخلوط کنید تا خمیر صاف و براق شود. با استفاده از یک قیف و یک سری بزرگ (یا فقط یک قیف با سوراخ بریده شده در سرش) دایره های کوچک خمیر را روی سینی پخت قرار دهید و فاصله آن را حدود یک اینچ بگذارید.

کمی روی خمیر را فشار دهید تا صاف و کاملا گرد شود. به مدت ۱۰ دقیقه در فر پخته و سپس به مدت ۱۵ دقیقه درجه حرارت را تا ۳۵۰ فارنهایت کاهش دهید. شیرینی ها هنگامی که پخته میشوند به رنگ قهوه ای و قسمت داخلی آن توخالی میشود. بگذارید کاملاً خنک شوند. در حالی که خنک می شوند ، خامه زده شده را در کاسه مخلوط کنید.

هنگامی که خامه به میزان لازم سفت شد، کم کم شکر را اضافه و مخلوط کنید ، تا جایی که دوست دارید شیرین باشد شکر اضافه کنید. با استفاده از یک چاقوی دندانه دار ، هر شیرینی را به نصف کرده و یک قاشق خامه را روی نیمه پایینی آن قرار دهید. نصف دیگر لا رویش بگذارید. با پودر قند تزئین کنید. نوش جان!

 

منبع: آشپزی ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه شیرینی سبک زندگی پارسی خبر شیرینی مخلوط کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سالاد ماکارانی رژیمی با کلم بروکلی

سالاد ماکارونی یکی از خوشمزه‌ترین و پر طرفدارترین پیش غذاهای موجود است. این غذا را می‌توان با انواع رسپی‌های متفاوت با توجه به ذائقه و سلیقه خود تهیه و نوش جان کرد.

انتخاب مواد اولیه این سالاد خوشمزه با توجه به سلیقه شما و خانواده می‌تواند متفاوت و متنوع باشد. از جمله مواد استفاده شده در آن پاستا، مرغ، ژامبون، سیب زمینی، تخم مرغ، نخود فرنگی، ذرت، خیارشور و انواع سس است. در این مطلب یکی از دستور العمل های رژیم سالاد ماکارونی و بسیار خوشمزه که با اکثر ذائقه‌ها متناسب است را آماده کرده‌ایم.

مواد لازم 200 گرم کلم بروکلی 1 عدد فلفل دلمه ای سبز 3 عدد هویج 1 بسته ماکارانی فرمی شِلز 5 عدد سیب زمینی 4 عدد تخم مرغ آبلیمو مقداری نمک فلفل سیاه پاپریکا به اندازه ی لازم سس مایونز کم چرب به اندازه ی لازم ماست هم زده ی سون کم چرب به اندازه ی دلخواه

طرز تهیه سالاد ماکارونی با تن ماهی

مراحل پخت

مرحله اول :
سیب زمینی رو خوب آبپز و بعد تخم مرغ ها رو آبپز میکنیم

مرحله دوم :
بعدش میذاریم خوب سرد بشه چون اگه گرم باشن سس بیشتری رو به خودش میگیره..بعد هویج ها بروکلی و فلفل دلمه رو میپزیم.روش پختن بروکلی به این شکله که بروکلی رو تو آب جوش میذاریم همین که مقداری نرم شد با یخ و آب سرد بهش شوک میدیم.و رنگ سبز پررنگ بروکلی نشون میده که بروکلی خوب پخته..

مرحله سوم :
بعد در یه ظرفی سس‌کم چرب و ماست و با هم با ادویه و آبلمیو خوب مخلوط و به هم میزنیم و به موادمون اضافه میکنیم و خوب بازم به هم میزنیم.سالادمون آمادست. غذاهاتون نوشجونتون.

کد خبر 744719

دیگر خبرها

  • سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید
  • طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی
  • طرز تهیه سالاد ماکارانی رژیمی با کلم بروکلی
  • این سالاد سبز را با حبوبات و سبزیجات درست کنید و لذت ببرید
  • طرز تهیه حلوای شیر به سبک کدبانوی ترکیه‌ای (فیلم)
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین دسر یخچالی با شیره انگور و گردو + فیلم
  • کاهش وزن با این نوشیدنی ترش
  • طرز تهیه نان سیمیت ترکیه ای، نرم و خوشمزه (فیلم)