Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:35:00 GMT

طرح پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی مجدد حقوق بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۳۸۰۲

طرح پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی مجدد حقوق بازنشستگان

‍‍‍‍‍‍

یک نماینده مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد که حقوق بازنشستگان در چارچوب متناسب‌سازی حقوق باید حداق ۲۰ درصد علاوه بر افزایشی که اخیراً انجام شده، افزایش یابد. - اخبار اجتماعی -

کیومرث سرمدی؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از حقوق پایین بازنشستگان و عدم تناسب آن با تورم اظهار کرد: متناسب نبودن حقوق بازنشستگان و حتی کارگران نیز موجب شده تا این قشر زحمتکش همواره قدرت خریدشان پایین باشد و نتوانند از عهده مخارج زندگی بربیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه نباید تفاوتی میان مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی و کشوری و لشکری وجود داشته باشد، متذکر شد: معتقدم نباید تفاوتی میان فردی که 30 سال یا حتی 35 سال حق بیمه به تأمین اجتماعی پرداخت کرده با فردی که همین مدت زمان را صرف خدمت در یک شرکت دولتی، بانک یا مؤسسه‌‌‌‌ای کرده، باشد؛ باید شرایطی فراهم شود که همه بازنشستگان از حقوق عادلانه برخوردار باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: دولت اعلام کرده که متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را از یک ماه پیش آغاز کرده است، طبق این طرح، فردی دارای 35 سال سابقه حداقل‌بگیر باشد، 3 میلیون تومان حقوق ماهانه دریافتی خواهد داشت که این رقم به هیچ‌وجه تناسبی با مخارج بازنشستگان ندارد.

جزئیات جدید از پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعیآخرین وضعیت "متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان" تشریح شدجزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا 7 میلیون تومان

سرمدی تأکید کرد: با وجود اینکه بیش از 5 ماه از سال سپری شده اما حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران افزایش نیافته که همین مسئله در کنار شیوع بیماری کرونا به معیشت و اقتصاد آنها ضربه وارد کرده است.

وی ضمن اینکه پیشنهاد کرد که حقوق بازنشستگان، اعم از لشکری و کشوری در چارچوب متناسب‌سازی حقوق باید افزایش یابد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو هفته آینده درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خواهیم داشت، افزایش حداقل 20 درصدی حقوق بازنشستگان را، علاوه بر افزایشی که اخیراً انجام شده، پیشنهاد خواهم داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: باید از بازنشستگان که عمر خود را صرف خدمت به کشور کرده‌اند، تجلیل شود؛ متناسب‌سازی حقوق آنها حداقل کاری است که می‌توان برای این قشر انجام داد.

انتهای پیام/   

 

R1011202/P/S2,25/CT1 بیشتر بخوانید... آخرین وضعیت "متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان" تشریح شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین وضعیت "متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان" تشریح شد پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ آموزش مجازی دانش‌آموزان تهرانی از ۱۵ شهریور/ تهیه لباس فرم برای پایه‌های ورودی ۲ یگان ویژه پلیس برای برخورد با اوباش وارد میدان می‌شود ۳ رئیس پلیس تهران: "کیوان امام‌وردی" دستگیر شد ۴ داروی جدید درمان اعتیاد در کشور تولید شد ۵ فیلم// هشدار صریح مقام معظم رهبری درباره "سقط جنین" ۶ آغاز تدریس تصویری معلمان از ۱۵ مهر/ اضافه‌ شدن ۲۵ آیتم جدید به "شاد" ۷ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد ۸ نوشیدن "آب یخ" علاوه بر ضایعه کبدی باعث این ۲۰ عارضه جدی می‌شود! مهمترین اخبار اجتماعی اعلام اسامی و میزان محکومیت چند متهم اقتصادی/ خروج ۹۵هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته رابطه بین اختلاس و "بدحجابی" چیست؟! آغاز تدریس تصویری معلمان از ۱۵ مهر/ اضافه‌ شدن ۲۵ آیتم جدید به "شاد" مهمترین اخبار تسنیم جزئیات ۳ مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/ همتی: عرضه ارز در نیما زیاد شد وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی؛ شلیک ۳۰ منور از ترس حملات حزب الله اعلام حالت فوق العاده در ایالت ویسکانسین آمریکا روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ظریف: زورگویی و قانون‌شکنی پامپئو بار دیگر آمریکا را منزوی کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان

 

به گزارش تابناک ،افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان ۷ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری