Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:05:11 GMT

باقرزاده: شمشیربازان را رها نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۴۴۰۳

باقرزاده: شمشیربازان را رها نمی کنیم

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: ما ملی پوشان را رها نکردیم چون سال دیگر مدال المپیک می خواهیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فضل الله باقرزاده درباره ی اینکه با توجه به صدور مجوز برای برگزاری اردو در رشته هایی مانند تکواندو و کشتی، شمشیربازی دنبال برگزاری اردو نیست،  بیان کرد: اگر این مجوز برای رشته هایی مانند کشتی و تکواندو صادر شود، اتوماتیک وار برای شمشیربازی هم صادر شده چون برخورد در رشته ما خیلی کمتر از رشته ای مانند کشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ما فعلا در تلاش هستیم آمادگی ملی پوشان حفظ شود وقتی هم که مسابقه نیست فقط ملی پوشان باید آمادگی داشته باشند تا رقابتها آغاز شود.

 او ادامه داد: ملی پوشان در شهرهای خود دارند تمرین می کنند و نفرات المپیکی هم دائم با آقای فخری سرمربی تیم ملی در ارتباط هستند و مرور تاکتیک ها را انجام می دهند. ما ملی پوشان را رها نمی کنیم چون در سال ۲۰۲۱، مدال المپیک می خواهیم. 

 

باقرزاده در پاسخ به این پرسش که هنوز تصمیم ندارید لیگ شمشیربازی را برگزار کنید، گفت: به هندبال مجوز بدهند ما هم شروع می کنیم چون برخورد در رشته ای مانند هندبال خیلی زیاد است وقتی به آن مجوز بدهند بنابراین ما هم می توانیم لیگ را شروع کنیم.  
 
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه اگر بخواهید واقع بین باشید، شمشیربازی در اسلحه های دیگر هم شانس گرفتن سهمیه دارد، تصریح کرد: مسابقات انتخابی زون آسیا در فروردین ۱۴۰۰ است. در اپه مردان بر روی یکی، دو نفر داریم خوب کار می کنیم. در فلوره هم آقای  میر محمدی خوب کار می کند. دختران هم انگیزه های زیادی دارند. از طرفی چین، ژاپن و  کره احتمالا  از طریق رنکینگ جهانی سهمیه بگیرند  بنابراین سطح مسابقات انتخابی زون آسیا برای ما قابل قبول ترمی شود و شانس داریم.

 

 باقرزاده در مورد اینکه حقوق ملی پوشان که استخدام فدراسیون هستند در این مدت قطع شده است یا خیر گفت: خیر ما حقوق ملی پوشان را پرداخت می کنیم. همچنین از برخی ورزشکاران  تیم ملی و مربیان استان ها هم در این شرایط حمایت هایی می کنیم. برای دختران هم بسته های حمایتی داشتیم.

شمشیربازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟