Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از پیوستن به تیم جدیدش گفت: همه توانم را برای موفقیت این تیم به کار می‌گیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی طی قراردادی سه ساله رسما به تیم فوتبال آاک آتن یونان پیوست.

مهاجم ملی‌پوش ایرانی پس از امضای قرارداد با تیم یونانی گفت: از بازگشت به یونان خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی می‌دانم که آاِک یک تیم عالی با تاریخ پرافتخار در فوتبال یونان است. قطعاً همه توانم را برای موفقیت این تیم به کار می‌گیرم.

قرارداد کریم انصاری‌فرد با تیم آاِک یونان تا سال 2023 میلادی است. مهاجم پیشین السیلیه قطر سابقه بازی برای تیم‌های یونانی پانیونیوس و المپیاکوس را دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد

تیم فوتبال رم در حالی روز دوشنبه باید رو در روی بولونیا قرار گیرد که «لوکاکو» مهاجم بلژیکی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن
  • مفاهیم فنی فوتبال؛ فالس ناین یا مهاجم 9 کاذب چه نوع بازیکنی است؟
  • هفته ۹ جی لیگ ژاپن؛ زاهدی در رده سوم گلزنان، برد ویسل کوبه